Turecký gigant v oblasti elektronického obchodování Hepsiburada (HEPS) předvedl ve svém hovoru k výsledkům za druhé čtvrtletí roku 2024 solidní finanční výsledky a oznámil výrazný růst objemu objednávek, hrubého objemu zboží (GMV) a zákaznických ukazatelů.
Přestože společnost čelí makroekonomickým výzvám, GMV se oproti první polovině roku 2023 zdvojnásobil, přičemž došlo k výraznému nárůstu aktivních zákazníků a úspěchu věrnostního programu Hepsiburada Premium.
Turecký gigant v oblasti elektronického obchodování Hepsiburada předvedl ve svém hovoru k výsledkům za druhé čtvrtletí roku 2024 solidní finanční výsledky a oznámil výrazný růst objemu objednávek, hrubého objemu zboží a zákaznických ukazatelů.
Přestože společnost čelí makroekonomickým výzvám, GMV se oproti první polovině roku 2023 zdvojnásobil, přičemž došlo k výraznému nárůstu aktivních zákazníků a úspěchu věrnostního programu Hepsiburada Premium.