ITA Airways, italský státem kontrolovaný dopravce, který má vstoupit do skupiny Lufthansa, očekává, že v roce 2024 vzrostou tržby z přepravy cestujících o 25 % a celoroční tržby dosáhnou 2,7 miliardy eur (3,02 miliardy USD). Letecká společnost předpokládá, že její koeficient vytížení vzroste nad 80 % ze současných 79 %. V první polovině roku ITA Airways vykázala základní zisk ve výši 62 milionů eur a hotovostní rezervy ve výši 393 milionů eur. Počet cestujících vzrostl o 26 % na 8,3 milionu, což vedlo k příjmům ve výši 1,4 miliardy eur. Finanční ředitel Claudio Faggiani uvedl, že zvýšený peněžní tok umožní společnosti podpořit její investiční plán, který se oproti předchozímu roku více než zdvojnásobil. Společnost ITA Airways je přesvědčena, že dohodu s Lufthansou uzavře do 4. listopadu. Přestože se objevily obavy, že by ITA Airways mohla přesměrovat svou pozornost z milánského letiště Linate na římské letiště Fiumicino, generální ředitel ITA Andrea Benassi tato tvrzení odmítl a potvrdil závazek letecké společnosti investovat do letiště Linate. Společnost musí na Linate uvolnit 30 letištních časů, což představuje pouze 1 % jejího celkového obratu a minimalizuje možné dopady na podnikání.
ITA Airways, italský státem kontrolovaný dopravce, který má vstoupit do skupiny Lufthansa, očekává, že v roce 2024 vzrostou tržby z přepravy cestujících o 25 % a celoroční tržby dosáhnou 2,7 miliardy eur . Letecká společnost předpokládá, že její koeficient vytížení vzroste nad 80 % ze současných 79 %. V první polovině roku ITA Airways vykázala základní zisk ve výši 62 milionů eur a hotovostní rezervy ve výši 393 milionů eur. Počet cestujících vzrostl o 26 % na 8,3 milionu, což vedlo k příjmům ve výši 1,4 miliardy eur. Finanční ředitel Claudio Faggiani uvedl, že zvýšený peněžní tok umožní společnosti podpořit její investiční plán, který se oproti předchozímu roku více než zdvojnásobil. Společnost ITA Airways je přesvědčena, že dohodu s Lufthansou uzavře do 4. listopadu. Přestože se objevily obavy, že by ITA Airways mohla přesměrovat svou pozornost z milánského letiště Linate na římské letiště Fiumicino, generální ředitel ITA Andrea Benassi tato tvrzení odmítl a potvrdil závazek letecké společnosti investovat do letiště Linate. Společnost musí na Linate uvolnit 30 letištních časů, což představuje pouze 1 % jejího celkového obratu a minimalizuje možné dopady na podnikání.