Očekává se, že letošní čínská nákupní akce Singles Day zaznamená stagnující nebo mírný růst tržeb, protože spotřebitelé jsou kvůli ekonomickým problémům země stále rozladěni. Akce, která se z iniciativy společnosti Alibaba rozšířila na několikatýdenní festival na všech hlavních platformách elektronického obchodování a ve fyzických obchodech, dříve dosahovala dvouciferného růstu, ale to už neplatí. Ke zpomalení přispěla krize v realitním sektoru, obchodní napětí a regulační zásahy. Kumulativní objem prodeje z loňského roku vzrostl pouze o 2 % na 1,14 bilionu jüanů (156 miliard USD). Hráči v oblasti elektronického obchodování, jako jsou Alibaba a JD.com, se zapojili do výrazného zlevňování, aby se ubránili levným konkurentům, což snížilo zisky malých podniků. Ačkoli se letos projevila určitá úleva díky politice vstřícné k obchodníkům, celková nálada zůstává utlumená a spotřebitelé již nečekají na nákupní svátky, aby mohli nakupovat.
Očekává se, že letošní čínská nákupní akce Singles Day zaznamená stagnující nebo mírný růst tržeb, protože spotřebitelé jsou kvůli ekonomickým problémům země stále rozladěni. Akce, která se z iniciativy společnosti Alibaba rozšířila na několikatýdenní festival na všech hlavních platformách elektronického obchodování a ve fyzických obchodech, dříve dosahovala dvouciferného růstu, ale to už neplatí. Ke zpomalení přispěla krize v realitním sektoru, obchodní napětí a regulační zásahy. Kumulativní objem prodeje z loňského roku vzrostl pouze o 2 % na 1,14 bilionu jüanů . Hráči v oblasti elektronického obchodování, jako jsou Alibaba a JD.com, se zapojili do výrazného zlevňování, aby se ubránili levným konkurentům, což snížilo zisky malých podniků. Ačkoli se letos projevila určitá úleva díky politice vstřícné k obchodníkům, celková nálada zůstává utlumená a spotřebitelé již nečekají na nákupní svátky, aby mohli nakupovat.