Nizozemský pivovar Heineken oznámil, že ve třetím čtvrtletí zvýšil čisté organické tržby o 3,3 %, čímž překonal očekávání analytiků, kteří předpokládali růst o 3,2 %. Výkonnost společnosti byla podpořena silnými tržbami v americkém a asijsko-pacifickém regionu. Ve stejném období vzrostl o 2,3 % také objem piva společnosti Heineken. Pivovar zaznamenal lepší prodeje v Indii, Vietnamu a Číně, což kompenzovalo poklesy v Evropě v důsledku pokračujících omezení COVID-19. Společnost zůstává pro poslední čtvrtletí roku opatrně optimistická, a to i přes nejistotu spojenou s celosvětovou pandemií a jejím možným dopadem na spotřebitelskou poptávku. Akcie společnosti Heineken po pozitivní zprávě o výsledcích vzrostly o více než 3 %. Společnost se i nadále zaměřuje na svou strategii udržitelnosti, jejímž cílem je dosáhnout do roku 2040 uhlíkové neutrality v celém hodnotovém řetězci. Společnost Heineken v zájmu dosažení svých environmentálních cílů významně investovala do obnovitelných zdrojů energie a udržitelných obalů.
Nizozemský pivovar Heineken oznámil, že ve třetím čtvrtletí zvýšil čisté organické tržby o 3,3 %, čímž překonal očekávání analytiků, kteří předpokládali růst o 3,2 %. Výkonnost společnosti byla podpořena silnými tržbami v americkém a asijsko-pacifickém regionu. Ve stejném období vzrostl o 2,3 % také objem piva společnosti Heineken. Pivovar zaznamenal lepší prodeje v Indii, Vietnamu a Číně, což kompenzovalo poklesy v Evropě v důsledku pokračujících omezení COVID-19. Společnost zůstává pro poslední čtvrtletí roku opatrně optimistická, a to i přes nejistotu spojenou s celosvětovou pandemií a jejím možným dopadem na spotřebitelskou poptávku. Akcie společnosti Heineken po pozitivní zprávě o výsledcích vzrostly o více než 3 %. Společnost se i nadále zaměřuje na svou strategii udržitelnosti, jejímž cílem je dosáhnout do roku 2040 uhlíkové neutrality v celém hodnotovém řetězci. Společnost Heineken v zájmu dosažení svých environmentálních cílů významně investovala do obnovitelných zdrojů energie a udržitelných obalů.
