Francouzská potravinářská skupina Danone překonala ve třetím čtvrtletí očekávané tržby. K tomuto úspěchu přispěl vyšší objem prodeje a silná poptávka v Severní Americe po výrobcích s vysokým obsahem bílkovin, smetaně do kávy a vodě. Společnost zachovala svou prognózu růstu srovnatelných tržeb pro rok 2024 ve výši 3 až 5 % a mírně zlepšila provozní marži. Ve třetím čtvrtletí vzrostly podobné tržby společnosti Danone o 4,2 % na 6,826 miliardy eur (7,36 miliardy USD), čímž překonaly očekávání analytiků. Objem prodeje vzrostl o 3,6 %, což je více než očekávaných 2,9 %. Společnost však v tomto období zvýšila ceny pouze o 0,7 %, což naznačuje zpomalení růstu cen. Tento trend je patrný u společností vyrábějících spotřební zboží, včetně Nestlé a Unileveru, protože zákazníci volí levnější alternativy v důsledku ekonomických dopadů pandemie COVID-19. Minulý týden společnost Nestlé snížila svůj celoroční výhled růstu tržeb v důsledku slabších než očekávaných tržeb za prvních devět měsíců roku.
Francouzská potravinářská skupina Danone překonala ve třetím čtvrtletí očekávané tržby. K tomuto úspěchu přispěl vyšší objem prodeje a silná poptávka v Severní Americe po výrobcích s vysokým obsahem bílkovin, smetaně do kávy a vodě. Společnost zachovala svou prognózu růstu srovnatelných tržeb pro rok 2024 ve výši 3 až 5 % a mírně zlepšila provozní marži. Ve třetím čtvrtletí vzrostly podobné tržby společnosti Danone o 4,2 % na 6,826 miliardy eur , čímž překonaly očekávání analytiků. Objem prodeje vzrostl o 3,6 %, což je více než očekávaných 2,9 %. Společnost však v tomto období zvýšila ceny pouze o 0,7 %, což naznačuje zpomalení růstu cen. Tento trend je patrný u společností vyrábějících spotřební zboží, včetně Nestlé a Unileveru, protože zákazníci volí levnější alternativy v důsledku ekonomických dopadů pandemie COVID-19. Minulý týden společnost Nestlé snížila svůj celoroční výhled růstu tržeb v důsledku slabších než očekávaných tržeb za prvních devět měsíců roku.