Podle agentury Bloomberg se společnosti Southwest Airlines a Elliott Investment Management blíží k dohodě, která by zabránila prvnímu boji o zmocnění od roku 2017. Obě strany jednají o rámci, který by aktivistickému investorovi poskytl méně než většinu křesel v představenstvu společnosti Southwest. Oznámení by mohlo být učiněno již ve čtvrtek, i když zatím není nic definitivně uzavřeno. Zatím není jisté, co by dohoda znamenala pro generálního ředitele Southwest Boba Jordana. Společnost Southwest se jen těžko vzpamatovává z pandemie COVID-19, a to i přesto, že širší odvětví letecké dopravy zaznamenává solidní poptávku. V reakci na neuspokojivé finanční výsledky Elliott již dříve nominoval osm členů představenstva společnosti Southwest a v prosinci svolal mimořádnou schůzi akcionářů. Letecká společnost zatím datum schůze nestanovila. Southwest nadále podporuje Jordana a jeho snahu o obnovení dlouhodobé ziskovosti společnosti, přičemž do roku 2027 plánuje kumulativní zisk před úroky a zdaněním ve výši 4 miliard dolarů z růstových iniciativ. Výkonnost společnosti Southwest brzdí faktory, jako je nízký počet cestujících, zpoždění dodávek letadel od společnosti Boeing a několikanásobné snížení ratingu.
Podle agentury Bloomberg se společnosti Southwest Airlines a Elliott Investment Management blíží k dohodě, která by zabránila prvnímu boji o zmocnění od roku 2017. Obě strany jednají o rámci, který by aktivistickému investorovi poskytl méně než většinu křesel v představenstvu společnosti Southwest. Oznámení by mohlo být učiněno již ve čtvrtek, i když zatím není nic definitivně uzavřeno. Zatím není jisté, co by dohoda znamenala pro generálního ředitele Southwest Boba Jordana. Společnost Southwest se jen těžko vzpamatovává z pandemie COVID-19, a to i přesto, že širší odvětví letecké dopravy zaznamenává solidní poptávku. V reakci na neuspokojivé finanční výsledky Elliott již dříve nominoval osm členů představenstva společnosti Southwest a v prosinci svolal mimořádnou schůzi akcionářů. Letecká společnost zatím datum schůze nestanovila. Southwest nadále podporuje Jordana a jeho snahu o obnovení dlouhodobé ziskovosti společnosti, přičemž do roku 2027 plánuje kumulativní zisk před úroky a zdaněním ve výši 4 miliard dolarů z růstových iniciativ. Výkonnost společnosti Southwest brzdí faktory, jako je nízký počet cestujících, zpoždění dodávek letadel od společnosti Boeing a několikanásobné snížení ratingu.
