Společnost CMC Markets oznámila, že se v prvním fiskálním pololetí dostala do zisku, protože klesly provozní náklady a pokračovala její diverzifikační strategie.
Zisk online obchodní platformy před zdaněním za období končící 30. září činil přibližně 51 milionů liber
Čistý provozní zisk se v daném období zvýšil o 45 % na 180 milionů liber, přičemž provozní náklady – bez variabilních odměn a jednorázových poplatků – klesly přibližně o 7 % na 113 milionů liber.
Společnost kótovaná na londýnské burze uvedla, že její dobré výsledky odrážejí její strategii diverzifikace, pokračující expanzi segmentu B2B a také trvalou úroveň obchodní činnosti s klienty.
CMC uvedla, že pokračovala v rozšiřování svých služeb napříč platformami, včetně zavedení hotovostních individuálních spořicích účtů ve Velké Británii, jak uvedla ve středu.
„Vedení společnosti se nadále zaměřuje na růst ziskových marží a na disciplinovaný a vyvážený přístup k investicím při současném zvyšování efektivity v rámci podnikání,“ uvedla.
Akcie se v ranním evropském obchodování pohybovaly na úrovni 305 pencí.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky