Domino’s vykázalo tržby ve výši 1,08 miliardy USD, což zaostalo za odhady Wall Street 1,1 miliardy USD
Upravený zisk na akcii překonal očekávání a dosáhl 4,19 USD oproti předpokládaným 3,65 USD
Tržby v USA vzrostly o 3 %, což bylo méně než očekávaných 3,55 %
I přes smíšené výsledky se Domino’s zaměřuje na hodnotovou strategii pro získání konkurenční výhody
Společnost Domino’s Pizza, Inc. (DPZ) zveřejnila před otevřením trhu smíšené výsledky za třetí čtvrtletí a zároveň potvrdila svůj závazek uzavírat cenově výhodné obchody. Ve čtvrtek pizza gigant oznámil zisk ve výši 1,08 miliardy USD, což zaostalo za odhady Wall Street ve výši 1,1 miliardy USD. Zvýšené tržby dodavatelského řetězce vyplývající z vyšší hodnoty objednávek a cen byly vyváženy v důsledku “změny relativního mixu prodávaných produktů,” v prodejnách.
Společnost vykázala upravený zisk na akcii, který za čtvrtletí činil 4,19 USD, čímž překonal odhady ve výši 3,65 USD. Akcie Domino’s během předobchodní fáze klesly o téměř 1 %. I přes tento mírný pokles zůstávají komentáře generálního ředitele Russella Weinera ohledně strategie společnosti pozitivní. Zmínil, že výsledky ilustrují, že jejich strategie je funkční “navzdory tlaku na globálním trhu”. Weiner zdůraznil, že hodnotový pilíř strategie společnosti Domino’s bude v nejbližší době držet “primární pozornost”. Společnost věří, že její cenově výhodná nabídka poskytne “konkurenční výhodu” schopnou zvýšit její podíl na trhu.
Společnost Domino’s si ve třetím čtvrtletí udržela mírný růst tržeb ve stejných prodejnách v USA, které se zvýšily o 3 %, což je nepatrně méně, než předpovídala Wall Street, která očekávala nárůst o 3,55 %, a také méně než růst o 4,8 % v předchozím čtvrtletí. Jak firemní prodejny, tak franšízové prodejny vykázaly růst o 3,1 %, resp. 3 %, což zaostalo za odhady Wall Street.
Mezinárodní tržby ve stejných prodejnách rovněž nedosáhly na Wall Streetem předpokládaných 2,84 %, když zaznamenaly mírný nárůst o 0,8 %. Za posledních šest měsíců se tlak na akcie Domino’s zesílil, což vyústilo v pokles přesahující 17 % na rozdíl od 11% růstu indexu S&P 500. Papa John’s (PZZA), jeden z blízkých konkurentů společnosti Domino’s, však utrpěl ještě větší zásah, když jeho akcie ve stejném časovém období poklesly o téměř 25 %.
Hodnota se ukázala jako zásadní téma vedoucí k této zprávě. Vzhledem k rostoucí hodnotové konkurenci ze strany konkurentů v oblasti restaurací rychlého občerstvení (QSR), jako jsou McDonald’s (MCD) a Taco Bell (YUM), vyřadil analytik společnosti Wedbush Nick Setyan společnost Domino’s ze seznamu nejlepších nápadů firmy. Setyan, který udělil akciím Domino’s rating Outperform, ve zprávě pro klienty uvedl: “Domníváme se, že agresivní obrat hamburgerů QSR k výhodným nabídkám, vedený McDonald’s, omezuje krátkodobý nárůst podílu na transakcích.” Vyjádřil také překvapení nad “nedostatečnou zesílenou reakcí DPZ v blízkém období”.
V průběhu září Domino’s v rámci své iniciativy zaměřené na prosazování hodnoty spustilo novou akci s názvem “MOREflation”, která umožnila zákazníkům, kteří si objednali dvě nebo více středních pizz, bezplatně upgradovat jednu z nich na velkou. Společnost rovněž znovu zavedla program “Nouzová pizza”, o němž bylo již dříve známo, že podpořil výsledky za 4. čtvrtletí. Na začátku září byl také představen nový věrnostní program pro nižší úrovně výkupu.
Domino’s je na cestě k dalším změnám do začátku příštího roku a investoři tyto změny netrpělivě očekávají. Předpokládá se, že pizzařský gigant rozšíří svou rozvážkovou službu třetích stran mimo UberEats (UBER) také na DoorDash (DASH) a možná oznámí inovace ve svém jídelníčku, jak poznamenala analytička Deutsche Bank Lauren Silberman v klientské zprávě.
Zde je stručná rekapitulace výsledků společnosti Domino’s za 3. čtvrtletí v kontrastu s předpověďmi Wall Street podle údajů agentury Bloomberg: – Upravený zisk na akcii: 4,19 USD oproti 3,65 USD. – Tržby: 1,08 miliardy USD oproti 1,1 miliardy USD. – Růst tržeb ve stejných prodejnách v USA: 3 % oproti 3,55 %. – Růst prodejen ve vlastnictví společnosti: 3,1 % oproti 3,52 %. – Růst franšíz: 3 % oproti 3,55 %. – Růst prodeje ve stejných prodejnách v zahraničí: 0,8 % oproti 2,84 %.
Navzdory náročnému makroekonomickému klimatu a jeho dopadu na současné obchodní trendy společnost očekává, že rok 2024 uzavře s ročním růstem celosvětových maloobchodních tržeb ve výši přibližně 6 % a ročním růstem příjmů z provozní činnosti ve výši přibližně 8 %. Pro rok 2025 Domino’s předpokládá, že tyto ukazatele budou “obecně v souladu” s očekáváním pro rok 2024. A v letech 2026 až 2028 předpokládá roční růst globálních maloobchodních tržeb o více než 7 % a roční růst příjmů z provozní činnosti o více než 8 %.
Společnost Domino’s Pizza, Inc. zveřejnila před otevřením trhu smíšené výsledky za třetí čtvrtletí a zároveň potvrdila svůj závazek uzavírat cenově výhodné obchody. Ve čtvrtek pizza gigant oznámil zisk ve výši 1,08 miliardy USD, což zaostalo za odhady Wall Street ve výši 1,1 miliardy USD. Zvýšené tržby dodavatelského řetězce vyplývající z vyšší hodnoty objednávek a cen byly vyváženy v důsledku “změny relativního mixu prodávaných produktů,” v prodejnách.
Společnost vykázala upravený zisk na akcii, který za čtvrtletí činil 4,19 USD, čímž překonal odhady ve výši 3,65 USD. Akcie Domino’s během předobchodní fáze klesly o téměř 1 %. I přes tento mírný pokles zůstávají komentáře generálního ředitele Russella Weinera ohledně strategie společnosti pozitivní. Zmínil, že výsledky ilustrují, že jejich strategie je funkční “navzdory tlaku na globálním trhu”. Weiner zdůraznil, že hodnotový pilíř strategie společnosti Domino’s bude v nejbližší době držet “primární pozornost”. Společnost věří, že její cenově výhodná nabídka poskytne “konkurenční výhodu” schopnou zvýšit její podíl na trhu.
Společnost Domino’s si ve třetím čtvrtletí udržela mírný růst tržeb ve stejných prodejnách v USA, které se zvýšily o 3 %, což je nepatrně méně, než předpovídala Wall Street, která očekávala nárůst o 3,55 %, a také méně než růst o 4,8 % v předchozím čtvrtletí. Jak firemní prodejny, tak franšízové prodejny vykázaly růst o 3,1 %, resp. 3 %, což zaostalo za odhady Wall Street.
Mezinárodní tržby ve stejných prodejnách rovněž nedosáhly na Wall Streetem předpokládaných 2,84 %, když zaznamenaly mírný nárůst o 0,8 %. Za posledních šest měsíců se tlak na akcie Domino’s zesílil, což vyústilo v pokles přesahující 17 % na rozdíl od 11% růstu indexu S&P 500. Papa John’s , jeden z blízkých konkurentů společnosti Domino’s, však utrpěl ještě větší zásah, když jeho akcie ve stejném časovém období poklesly o téměř 25 %.
Hodnota se ukázala jako zásadní téma vedoucí k této zprávě. Vzhledem k rostoucí hodnotové konkurenci ze strany konkurentů v oblasti restaurací rychlého občerstvení , jako jsou McDonald’s a Taco Bell , vyřadil analytik společnosti Wedbush Nick Setyan společnost Domino’s ze seznamu nejlepších nápadů firmy. Setyan, který udělil akciím Domino’s rating Outperform, ve zprávě pro klienty uvedl: “Domníváme se, že agresivní obrat hamburgerů QSR k výhodným nabídkám, vedený McDonald’s, omezuje krátkodobý nárůst podílu na transakcích.” Vyjádřil také překvapení nad “nedostatečnou zesílenou reakcí DPZ v blízkém období”.
V průběhu září Domino’s v rámci své iniciativy zaměřené na prosazování hodnoty spustilo novou akci s názvem “MOREflation”, která umožnila zákazníkům, kteří si objednali dvě nebo více středních pizz, bezplatně upgradovat jednu z nich na velkou. Společnost rovněž znovu zavedla program “Nouzová pizza”, o němž bylo již dříve známo, že podpořil výsledky za 4. čtvrtletí. Na začátku září byl také představen nový věrnostní program pro nižší úrovně výkupu.
Domino’s je na cestě k dalším změnám do začátku příštího roku a investoři tyto změny netrpělivě očekávají. Předpokládá se, že pizzařský gigant rozšíří svou rozvážkovou službu třetích stran mimo UberEats také na DoorDash a možná oznámí inovace ve svém jídelníčku, jak poznamenala analytička Deutsche Bank Lauren Silberman v klientské zprávě.
Zde je stručná rekapitulace výsledků společnosti Domino’s za 3. čtvrtletí v kontrastu s předpověďmi Wall Street podle údajů agentury Bloomberg:– Upravený zisk na akcii: 4,19 USD oproti 3,65 USD.– Tržby: 1,08 miliardy USD oproti 1,1 miliardy USD.– Růst tržeb ve stejných prodejnách v USA: 3 % oproti 3,55 %.– Růst prodejen ve vlastnictví společnosti: 3,1 % oproti 3,52 %.– Růst franšíz: 3 % oproti 3,55 %.– Růst prodeje ve stejných prodejnách v zahraničí: 0,8 % oproti 2,84 %.
Navzdory náročnému makroekonomickému klimatu a jeho dopadu na současné obchodní trendy společnost očekává, že rok 2024 uzavře s ročním růstem celosvětových maloobchodních tržeb ve výši přibližně 6 % a ročním růstem příjmů z provozní činnosti ve výši přibližně 8 %. Pro rok 2025 Domino’s předpokládá, že tyto ukazatele budou “obecně v souladu” s očekáváním pro rok 2024. A v letech 2026 až 2028 předpokládá roční růst globálních maloobchodních tržeb o více než 7 % a roční růst příjmů z provozní činnosti o více než 8 %.
Společnost Roblox Corporation, přední platforma pro interaktivní hry a obsah vytvářený uživateli, zažívá klíčový růstový moment, který by podle analytiků...
Pokud jste se rozhodli svěřit své investice profesionálům v rámci asset managementu, první věc, na kterou narazíte bude pravděpodobně výběr investičního...