Kosmetický gigant L’Oreal vykázal ve třetím čtvrtletí nárůst tržeb o 3,4 %, který však zaostal za očekáváním kvůli nízké důvěře spotřebitelů v Číně. Společnost, která vlastní značky jako Maybelline a Lancome, zaznamenala za období od července do září tržby ve výši 10,28 miliardy eur (11,11 miliardy USD). Akcie společnosti L’Oreal od června klesly o 20 %, protože obavy o spotřebu v Číně zatížily náladu investorů. Severoasijský region, kterému vévodí především Čína, se na tržbách společnosti L’Oreal podílí čtvrtinou, ale slabá poptávka v této zemi ovlivnila spotřebitelské výdaje. Tržby v severní Asii se ve třetím čtvrtletí snížily o 6,5 %, což představuje zhoršení oproti poklesu o 2,4 % v předchozím čtvrtletí. Jako faktor zhoršení situace na trhu s kosmetikou v pevninské Číně společnost L’Oreal uvedla “nízkou důvěru spotřebitelů”. Tato zpráva následuje po dalších luxusních značkách, jako jsou LVMH, EssilorLuxottica a Salvatore Ferragamo, které v důsledku zpomalení čínské ekonomiky nesplnily odhady tržeb za třetí čtvrtletí. Evropa, největší trh společnosti L’Oreal, zaznamenala ve třetím čtvrtletí také pomalejší růst tržeb.
Kosmetický gigant L’Oreal vykázal ve třetím čtvrtletí nárůst tržeb o 3,4 %, který však zaostal za očekáváním kvůli nízké důvěře spotřebitelů v Číně. Společnost, která vlastní značky jako Maybelline a Lancome, zaznamenala za období od července do září tržby ve výši 10,28 miliardy eur . Akcie společnosti L’Oreal od června klesly o 20 %, protože obavy o spotřebu v Číně zatížily náladu investorů. Severoasijský region, kterému vévodí především Čína, se na tržbách společnosti L’Oreal podílí čtvrtinou, ale slabá poptávka v této zemi ovlivnila spotřebitelské výdaje. Tržby v severní Asii se ve třetím čtvrtletí snížily o 6,5 %, což představuje zhoršení oproti poklesu o 2,4 % v předchozím čtvrtletí. Jako faktor zhoršení situace na trhu s kosmetikou v pevninské Číně společnost L’Oreal uvedla “nízkou důvěru spotřebitelů”. Tato zpráva následuje po dalších luxusních značkách, jako jsou LVMH, EssilorLuxottica a Salvatore Ferragamo, které v důsledku zpomalení čínské ekonomiky nesplnily odhady tržeb za třetí čtvrtletí. Evropa, největší trh společnosti L’Oreal, zaznamenala ve třetím čtvrtletí také pomalejší růst tržeb.
