Společnost Kellanova, která se zabývá balenými potravinami, překonala očekávání Wall Street ohledně tržeb za třetí čtvrtletí díky silné poptávce po hotových snídaních a svačinách. Navzdory rostoucím cenám výrobky společnosti Kellanova nadále přitahují spotřebitele, na rozdíl od konkurenčních společností Kraft Heinz a Conagra Brands, které vykázaly neuspokojivé tržby, protože zákazníci se rozhodli pro levnější alternativy. Společnost Kellanova, dříve známá jako Kellogg Company, loni vyčlenila své severoamerické cereální aktivity do společnosti WK Kellogg a změnila značku. V srpnu bylo oznámeno, že společnost Mars převezme společnost Kellanova za téměř 36 miliard dolarů, čímž dojde ke sloučení značek jako M&M’s, Snickers, Pringles a Pop-Tarts. Vzhledem k probíhající fúzi společnost Kellanova neposkytla výhledové prognózy. Očištěná hrubá marže společnosti se ve třetím čtvrtletí zvýšila na 35 % z 33,2 % v předchozím roce. Čisté tržby za čtvrtletí dosáhly 3,23 miliardy dolarů, čímž překonaly očekávání analytiků ve výši 3,16 miliardy dolarů. Očištěný zisk na akcii společnosti Kellanova za toto čtvrtletí činil 91 centů a rovněž překonal očekávání 85 centů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky