Německý módní dům Hugo Boss je odhodlán rozšířit svou přítomnost v Číně a zviditelnit značku, přestože se v tomto regionu potýká se slabou poptávkou. Společnost zaznamenala ve třetím čtvrtletí pokles tržeb v důsledku pomalé poptávky čínských spotřebitelů, což vedlo k posunu jejích cílů v oblasti tržeb a zisku do roku 2025. Hugo Boss je však i nadále odhodlán v tomto regionu, který se na jeho celkových tržbách podílí 5 %, růst. Namísto snižování cen a nákladů jako některé jiné společnosti se Hugo Boss zaměřuje na zlepšení zákaznického komfortu investicemi do větších prodejen. Společnost také rozšiřuje svou řadu Boss Green, která nabízí technické a svrchní oblečení, aby vyhověla sportovně orientovaným preferencím čínských zákazníků. Kromě toho společnost Hugo Boss zvyšuje svou přítomnost na platformě sociálních médií TikTok. Navzdory těmto snahám si společnost uvědomuje nejistý krátkodobý výhled spotřebitelské nálady v regionu a bude i nadále ostražitá.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky