Německá značka sportovního oblečení Puma oznámila 5% nárůst měnově upravených tržeb za třetí čtvrtletí. Nárůst byl způsoben vyšším prodejem běžecké a fotbalové obuvi. Čtvrtletní tržby dosáhly 2,31 miliardy eur (2,48 miliardy USD), což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku stabilní hodnota, která však zaostala za očekáváním analytiků ve výši 2,36 miliardy eur. Na hospodaření se nadále projevovaly negativní vlivy směnných kurzů. Tržby z prodeje obuvi zaznamenaly znatelný nárůst o 9,3 %. Podle generálního ředitele Arne Freundta byla obzvláště žádaná obnovená obuv Speedcat, inspirovaná formulí 1, kterou značka Puma uvedla na trh. Společnost zachovala celoroční výhled středně velkého jednociferného procentního nárůstu měnově upravených tržeb a základního zisku (EBIT) v rozmezí 620 až 670 milionů eur. Freundt uvedl silný objem zakázek pro zbytek roku 2019.
Německá značka sportovního oblečení Puma oznámila 5% nárůst měnově upravených tržeb za třetí čtvrtletí. Nárůst byl způsoben vyšším prodejem běžecké a fotbalové obuvi. Čtvrtletní tržby dosáhly 2,31 miliardy eur , což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku stabilní hodnota, která však zaostala za očekáváním analytiků ve výši 2,36 miliardy eur. Na hospodaření se nadále projevovaly negativní vlivy směnných kurzů. Tržby z prodeje obuvi zaznamenaly znatelný nárůst o 9,3 %. Podle generálního ředitele Arne Freundta byla obzvláště žádaná obnovená obuv Speedcat, inspirovaná formulí 1, kterou značka Puma uvedla na trh. Společnost zachovala celoroční výhled středně velkého jednociferného procentního nárůstu měnově upravených tržeb a základního zisku v rozmezí 620 až 670 milionů eur. Freundt uvedl silný objem zakázek pro zbytek roku 2019.