Společnost Toyota Motor, nejprodávanější výrobce automobilů na světě, oznámila pokles čtvrtletního zisku, což představuje první pokles za poslední dva roky. Jako příčinu poklesu společnost uvedla zpomalení prodeje a objemu výroby. Provozní zisk za tři měsíce končící v září činil 1,2 bilionu jenů (7,81 miliardy USD), což je o 20 % méně než v předchozím roce. Navzdory těmto výsledkům Toyota ponechala svou prognózu zisku pro letošní rok na úrovni 4,3 bilionu jenů. Automobilka v posledních čtvrtletích zaznamenala vysoké zisky díky poptávce po jejích hybridních vozidlech na velkých trzích, jako jsou Spojené státy. Zvýšená konkurence čínských značek v Číně a pozastavení výroby dvou modelů v USA však ovlivnily údaje o prodeji a produkci. K poklesu provozních příjmů v těchto regionech navíc přispěly vyšší mzdové náklady a zvýšené marketingové výdaje v Číně.
Společnost Toyota Motor, nejprodávanější výrobce automobilů na světě, oznámila pokles čtvrtletního zisku, což představuje první pokles za poslední dva roky. Jako příčinu poklesu společnost uvedla zpomalení prodeje a objemu výroby. Provozní zisk za tři měsíce končící v září činil 1,2 bilionu jenů , což je o 20 % méně než v předchozím roce. Navzdory těmto výsledkům Toyota ponechala svou prognózu zisku pro letošní rok na úrovni 4,3 bilionu jenů. Automobilka v posledních čtvrtletích zaznamenala vysoké zisky díky poptávce po jejích hybridních vozidlech na velkých trzích, jako jsou Spojené státy. Zvýšená konkurence čínských značek v Číně a pozastavení výroby dvou modelů v USA však ovlivnily údaje o prodeji a produkci. K poklesu provozních příjmů v těchto regionech navíc přispěly vyšší mzdové náklady a zvýšené marketingové výdaje v Číně.