Předpokládá se, že společnost Toyota Motor ve středu, kdy zveřejní své výsledky za druhé čtvrtletí, poprvé po dvou letech vykáže pokles zisku. Pokles zisku naznačuje ochlazení poptávky po období vysokých zisků, které byly podpořeny odklonem spotřebitelů od elektromobilů. Očekává se však, že automobilka stále dosáhne téměř 8 miliard USD čtvrtletního provozního zisku díky preferenci hybridů s benzínovými bateriemi na hlavních trzích, které mají obecně vyšší ziskové marže ve srovnání se standardními benzínovými vozy. Ačkoli nedávné údaje o prodeji a výrobě naznačují mírné zpomalení Toyoty, čelí problémům v podobě pozastavení dodávek dvou modelů ve Spojených státech a tvrdé konkurenci v Číně, která je největším automobilovým trhem na světě. Analytici odhadují, že provozní zisk za období červenec-září meziročně poklesl o 14 % na celkových 1,2 bilionu jenů (7,9 miliardy USD). Toyota již ve stejném období vykázala 4% pokles celosvětových prodejů a 7% pokles výroby. Strategie automobilky rozšiřovat svou hybridní řadu v USA může snížit její zranitelnost vůči případnému snížení dotací na elektromobily nebo změnám politiky v závislosti na výsledku prezidentských voleb v USA. V období červenec-září se hybridy podílely na celosvětových prodejích Toyoty 41 %, když se prodalo 1,1 milionu kusů, zatímco ve stejném období roku 2021 to bylo 33 %. Toyota je považována za jednu z pomalejších starších automobilek, které zavádějí elektromobily, ale tvrdí, že budoucnost zaměřená výhradně na elektromobily by vedla ke ztrátě pracovních míst v celém odvětví.
Předpokládá se, že společnost Toyota Motor ve středu, kdy zveřejní své výsledky za druhé čtvrtletí, poprvé po dvou letech vykáže pokles zisku. Pokles zisku naznačuje ochlazení poptávky po období vysokých zisků, které byly podpořeny odklonem spotřebitelů od elektromobilů. Očekává se však, že automobilka stále dosáhne téměř 8 miliard USD čtvrtletního provozního zisku díky preferenci hybridů s benzínovými bateriemi na hlavních trzích, které mají obecně vyšší ziskové marže ve srovnání se standardními benzínovými vozy. Ačkoli nedávné údaje o prodeji a výrobě naznačují mírné zpomalení Toyoty, čelí problémům v podobě pozastavení dodávek dvou modelů ve Spojených státech a tvrdé konkurenci v Číně, která je největším automobilovým trhem na světě. Analytici odhadují, že provozní zisk za období červenec-září meziročně poklesl o 14 % na celkových 1,2 bilionu jenů . Toyota již ve stejném období vykázala 4% pokles celosvětových prodejů a 7% pokles výroby. Strategie automobilky rozšiřovat svou hybridní řadu v USA může snížit její zranitelnost vůči případnému snížení dotací na elektromobily nebo změnám politiky v závislosti na výsledku prezidentských voleb v USA. V období červenec-září se hybridy podílely na celosvětových prodejích Toyoty 41 %, když se prodalo 1,1 milionu kusů, zatímco ve stejném období roku 2021 to bylo 33 %. Toyota je považována za jednu z pomalejších starších automobilek, které zavádějí elektromobily, ale tvrdí, že budoucnost zaměřená výhradně na elektromobily by vedla ke ztrátě pracovních míst v celém odvětví.