Španělský maloobchodní prodejce módy Inditex, vlastník značky Zara, oznámil, že na začátku prázdninové sezóny dosáhl dobrých obchodních výsledků. Společnost vykázala 9% nárůst tržeb za šest týdnů do 9. prosince, což ukazuje na odolnost, zatímco konkurence se potýká s problémy. Ačkoli byl růst tržeb pomalejší než v předchozím roce, byl rychlejší než růst zaznamenaný v prvních devíti měsících. Inditex již dříve oznámil, že v období od února do října zvýšil tržby o 7 % na 27,4 miliardy eur (přibližně 28,84 miliardy USD), čímž nedosáhl odhadovaného 8% růstu tržeb. Přestože Inditex nedosáhl konsensuálního odhadu, dobré obchodní výsledky odrážejí jeho schopnost udržet zájem zákazníků a přilákat nakupující během sváteční sezóny.
Španělský maloobchodní prodejce módy Inditex, vlastník značky Zara, oznámil, že na začátku prázdninové sezóny dosáhl dobrých obchodních výsledků. Společnost vykázala 9% nárůst tržeb za šest týdnů do 9. prosince, což ukazuje na odolnost, zatímco konkurence se potýká s problémy. Ačkoli byl růst tržeb pomalejší než v předchozím roce, byl rychlejší než růst zaznamenaný v prvních devíti měsících. Inditex již dříve oznámil, že v období od února do října zvýšil tržby o 7 % na 27,4 miliardy eur , čímž nedosáhl odhadovaného 8% růstu tržeb. Přestože Inditex nedosáhl konsensuálního odhadu, dobré obchodní výsledky odrážejí jeho schopnost udržet zájem zákazníků a přilákat nakupující během sváteční sezóny.