Agentura S&P Global Ratings změnila výhled společnosti Bloomin‘ Brands (NASDAQ:BLMN) Inc. se sídlem v Tampě z pozitivního na negativní. Společnost zaznamenala v posledních čtyřech čtvrtletích pokles marží a cash flow, což vedlo k nárůstu pákového efektu nad 4násobek. Důvodem negativního výhledu je očekávání pokračujícího poklesu návštěvnosti, mírného snížení tržeb a nákladů souvisejících s různými iniciativami, které by měly v náročném a konkurenčním prostředí vytvářet tlak na marže.
Ratingová agentura potvrdila úvěrové hodnocení emitenta Bloomin‘ Brands na stupni „BB-“ a snížila rating nadřízeného zajištěného úvěrového rámce společnosti se splatností v roce 2029 z „BB+“ na „BB“. Rating návratnosti byl rovněž upraven na „2“ z „1“, což znamená, že v případě selhání se očekává značná návratnost ve výši 70 % až 90 %. Rating nadřízených nezajištěných dluhopisů společnosti Bloomin splatných v roce 2029 byl snížen na „B“ z „BB-“, přičemž rating návratnosti byl revidován z „4“ na „5“, což odráží zanedbatelné očekávání návratnosti ve výši 0 % až 10 %.
Výkonnost společnosti Bloomin‘ Brands ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 nedosáhla průměru odvětví, když ztratila 260 bazických bodů na tržbách a 410 bazických bodů na provozu. Srovnatelné tržby společnosti se ve čtvrtletí snížily přibližně o 1 % až 2 % u jejích tří značek, s výjimkou restaurací Fleming’s, které zaznamenaly 3% nárůst. Podobný výkon se očekává i v roce 2025, protože spotřebitelé se přesouvají k levnějším možnostem stravování nebo ke stravování doma.
Agentura S&P Global Ratings změnila výhled společnosti Bloomin‘ Brands Inc. se sídlem v Tampě z pozitivního na negativní. Společnost zaznamenala v posledních čtyřech čtvrtletích pokles marží a cash flow, což vedlo k nárůstu pákového efektu nad 4násobek. Důvodem negativního výhledu je očekávání pokračujícího poklesu návštěvnosti, mírného snížení tržeb a nákladů souvisejících s různými iniciativami, které by měly v náročném a konkurenčním prostředí vytvářet tlak na marže.
Ratingová agentura potvrdila úvěrové hodnocení emitenta Bloomin‘ Brands na stupni „BB-“ a snížila rating nadřízeného zajištěného úvěrového rámce společnosti se splatností v roce 2029 z „BB+“ na „BB“. Rating návratnosti byl rovněž upraven na „2“ z „1“, což znamená, že v případě selhání se očekává značná návratnost ve výši 70 % až 90 %. Rating nadřízených nezajištěných dluhopisů společnosti Bloomin splatných v roce 2029 byl snížen na „B“ z „BB-“, přičemž rating návratnosti byl revidován z „4“ na „5“, což odráží zanedbatelné očekávání návratnosti ve výši 0 % až 10 %.
Výkonnost společnosti Bloomin‘ Brands ve čtvrtém čtvrtletí roku 2024 nedosáhla průměru odvětví, když ztratila 260 bazických bodů na tržbách a 410 bazických bodů na provozu. Srovnatelné tržby společnosti se ve čtvrtletí snížily přibližně o 1 % až 2 % u jejích tří značek, s výjimkou restaurací Fleming’s, které zaznamenaly 3% nárůst. Podobný výkon se očekává i v roce 2025, protože spotřebitelé se přesouvají k levnějším možnostem stravování nebo ke stravování doma.
