StubHub v roce 2024 zvýšil své tržby o 29,5 %, jak v pátek oznámil ve svých dokumentech pro primární veřejnou nabídku v USA, protože online trh se vstupenkami pokračuje ve svém dlouho očekávaném vstupu na newyorský trh.
Několik společností pokračuje v uvádění akcií na burzu navzdory volatilitě vyplývající z nejistoty kolem obchodní politiky USA.
Mezi společnostmi, které se chystají vstoupit na burzu v New Yorku, je i startup CoreWeave podporovaný společností Nvidia a švédská fintech společnost Klarna.
Společnost StubHub, jedno z největších sekundárních tržišť pro prodej vstupenek na živé akce, bude v rámci navrhované nabídky prodávat nové akcie, uvedla.
Její tržby v roce 2024 díky vyššímu prodeji vstupenek vyskočily na 1,77 miliardy dolarů oproti 1,37 miliardy dolarů o rok dříve.
Newyorská společnost StubHub se v roce 2024 přehoupla do ztráty ve výši 2,8 milionu USD, zatímco v roce 2023 dosáhla zisku 405,2 milionu USD.

StubHub v roce 2024 zvýšil své tržby o 29,5 %, jak v pátek oznámil ve svých dokumentech pro primární veřejnou nabídku v USA, protože online trh se vstupenkami pokračuje ve svém dlouho očekávaném vstupu na newyorský trh.
Několik společností pokračuje v uvádění akcií na burzu navzdory volatilitě vyplývající z nejistoty kolem obchodní politiky USA.
Mezi společnostmi, které se chystají vstoupit na burzu v New Yorku, je i startup CoreWeave podporovaný společností Nvidia a švédská fintech společnost Klarna.
Společnost StubHub, jedno z největších sekundárních tržišť pro prodej vstupenek na živé akce, bude v rámci navrhované nabídky prodávat nové akcie, uvedla.
Její tržby v roce 2024 díky vyššímu prodeji vstupenek vyskočily na 1,77 miliardy dolarů oproti 1,37 miliardy dolarů o rok dříve.
Newyorská společnost StubHub se v roce 2024 přehoupla do ztráty ve výši 2,8 milionu USD, zatímco v roce 2023 dosáhla zisku 405,2 milionu USD.