Společnost Nissan
Tento nárůst přichází v návaznosti na to, že společnost signalizovala rekordní ztrátu v důsledku výrazného snížení hodnoty aktiv a značných restrukturalizačních poplatků. Tyto náklady jsou považovány za nezbytný krok k tolik potřebnému oživení.
Automobilka se v současné době snaží získat zpět svůj podíl na trhu po poklesu prodejů na klíčových trzích, jako jsou Spojené státy a Čína. Současně je Nissan silně vystaven americkým dovozním clům na automobily vyrobené v zahraničí.
Důvodem je skutečnost, že Spojené státy jsou jejím největším trhem a značná část zde prodávaných vozidel je vyráběna v Japonsku nebo Mexiku.
Ivan Espinosa, nový generální ředitel, který se ujal vedení společnosti tento měsíc poté, co byl odvolán Makoto Uchida, hodlá zkrátit dobu vývoje vozidel, aby zvýšil konkurenceschopnost.
Espinosa označil Nissan za „pomalý“ při zavádění nových modelů, čímž zdůraznil, do jaké míry se kdysi dominantní automobilka v posledních letech potýká s problémy.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky