Dánský pivovar Carlsberg v úterý vykázal tržby za první čtvrtletí mírně pod očekáváním a výhled na celý rok ponechal beze změny, přestože varoval před kolísavou spotřebitelskou náladou.
„Začátek roku byl slabý,“ uvedl v prohlášení generální ředitel Jacob Aarup-Andersen s odkazem na spotřebitelskou a ekonomickou situaci.
Carlsberg, třetí největší světový výrobce piva za společnostmi Anheuser-Busch InBev a Heineken, stále očekává pro letošní rok 1% až 5% růst organického provozního zisku.
„Během prvního čtvrtletí jsme na našich trzích nezaznamenali žádné podstatné změny v chování spotřebitelů, ale globální makroekonomické prostředí a nálada spotřebitelů jsou nestálé a nejisté,“ uvedl Carlsberg.
Carlsberg v obchodním prohlášení uvedl, že tržby v období od ledna do března vzrostly oproti loňskému roku o 17 % na 20,12 miliardy dánských korun
Nárůst tržeb byl pozitivně ovlivněn loňskou akvizicí britského výrobce nealkoholických nápojů Britvic.
Společnost neuvedla žádná čísla o zisku za první čtvrtletí.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky