Starbucks čelí výzvám při oživování svého podnikání, uvedl v úterý generální ředitel Brian Niccol poté, co kávový gigant oznámil zklamávající globální srovnatelné tržby a zisk, přičemž inflace a ekonomická nejistota zvyšují náklady a tlumí poptávku v USA.
Investoři vsadili na Niccolovu strategii oživení značky, jejíž tržby klesaly čtyři čtvrtletí v řadě, a to snížením výroby a zkrácením doby obsluhy a investicemi do prodejen s cílem zlepšit zákaznickou zkušenost.
„Naše finanční výsledky zatím neodrážejí náš pokrok, ale s plánem ‚Back to Starbucks
Starbucks pozastavil zavádění programu renovace prodejen Siren System, který byl spuštěn za bývalého generálního ředitele Laxmana Narasimhana, protože byl kapitálově náročný, uvedl Niccol, který pomohl oživit řetězec burrito Chipotle Mexican Grill
Společnost se bude soustředit na investice do zlepšení front-endových služeb namísto vybavení kuchyní, uvedl Niccol v konferenčním hovoru po zveřejnění výsledků. „Vybavení nevyřeší zákaznickou zkušenost, kterou potřebujeme poskytovat.“
Niccol uvedl, že Starbucks zlepšuje rychlost služeb díky správnému personálnímu obsazení a nasazení a že jeho obnovená marketingová strategie rezonuje u zákazníků.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky