CEO GE Aerospace uvedl, že firma očekává zlepšení v dodavatelských řetězcích, což podpoří plánované navýšení dodávek motorů o 15–20 % v roce 2025. V roce 2024 firmu brzdily problémy s výrobou.
Larry Culp řekl na konferenci Bernstein Strategic Decisions, že GE Aerospace bude „plně synchronizována“ s firmou Boeing (NYSE:BA), která navyšuje produkci 737 MAX na 38 kusů měsíčně, nebo více.
GE však stále očekává ztrátu přes 500 milionů dolarů kvůli celům spojeným s obchodní válkou vedenou USA.
GE Aerospace má silné postavení na trhu úzkotrupých letadel díky partnerství s francouzskou firmou Safran (EPA:SAF) – spolu vyrábějí motor LEAP pro Boeing i Airbus.
Navzdory nejistotám na trhu domácí letecké dopravy pochází 70 % tržeb GE z motorových dílů a servisů, což zůstává stabilním zdrojem příjmů.
V květnu firma podepsala dohodu s Qatar Airways na dodávku 400 motorů pro nové letouny Boeing 777-9 a 787.
CEO GE Aerospace uvedl, že firma očekává zlepšení v dodavatelských řetězcích, což podpoří plánované navýšení dodávek motorů o 15–20 % v roce 2025. V roce 2024 firmu brzdily problémy s výrobou.
Larry Culp řekl na konferenci Bernstein Strategic Decisions, že GE Aerospace bude „plně synchronizována“ s firmou Boeing , která navyšuje produkci 737 MAX na 38 kusů měsíčně, nebo více.
GE však stále očekává ztrátu přes 500 milionů dolarů kvůli celům spojeným s obchodní válkou vedenou USA.
GE Aerospace má silné postavení na trhu úzkotrupých letadel díky partnerství s francouzskou firmou Safran – spolu vyrábějí motor LEAP pro Boeing i Airbus.
Navzdory nejistotám na trhu domácí letecké dopravy pochází 70 % tržeb GE z motorových dílů a servisů, což zůstává stabilním zdrojem příjmů.
V květnu firma podepsala dohodu s Qatar Airways na dodávku 400 motorů pro nové letouny Boeing 777-9 a 787.