Nově jmenovaný CEO Stellantis Antonio Filosa ve čtvrtek zahájil své turné po výrobních závodech a kancelářích automobilky v Evropě, ještě před nástupem do funkce koncem příštího měsíce.
Filosa tím dal najevo, že chce upevnit vztahy na evropském trhu, který je pro Stellantis druhým největším po Severní Americe. Dosud působil právě v USA.
Stellantis, výrobce značek jako Jeep, Fiat, Peugeot, Chrysler či Opel, čelí poklesu podílu na evropském trhu a nejistotě ohledně regulací souvisejících s elektromobilitou.
Přestože je Italem, Filosa dosud většinu kariéry strávil mimo Evropu, hlavně v Latinské Americe. Ve čtvrtek navštívil historický závod Mirafiori v Turíně. Podle zdrojů navštívil také Francii a továrnu Peugeot v Sochaux.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky