Výrobce jogurtů Danone (EPA:DANO) se snaží odstranit umělá barviva ze svého portfolia v USA, které zahrnuje značky Yo Crunch a Light & Fit, uvedl ve středu v rozhovoru Shane Grant, generální ředitel společnosti pro Ameriku.
Američtí výrobci potravin jsou pod tlakem, aby odstranili umělá barviva ze svých produktů poté, co zdravotnické regulační orgány minulý týden oznámily, že je budou postupně vyřazovat z potravinového řetězce na základě dobrovolné iniciativy výrobců.
Grant uvedl, že francouzská společnost pracuje na tom, jak odstranit umělá barviva ze všech svých produktů, a jako důvod této změny uvedl program amerického ministra zdravotnictví Roberta F. Kennedyho Jr. „Make America Healthy Again“ (Udělejme Ameriku znovu zdravou) a rostoucí povědomí Američanů o zdraví.
Kennedy uvedl, že barviva jsou škodlivá pro děti, zatímco vědci tvrdí, že tato oblast vyžaduje další výzkum.
Grant uvedl, že umělá barviva se používají přibližně ve 2 % produktů společnosti.
Podle seznamu složek obsahují umělá barviva jogurt Yo Crunch s příchutí vanilky a bonbóny M&Ms a produkt Light & Fit Greek key lime pie remix. Oikos, další značka společnosti Danone, ve svých produktech umělá barviva nepoužívá, uvedl mluvčí společnosti. Danone neposkytla úplný seznam svých produktů prodávaných v USA, které obsahují barviva.

Výrobce jogurtů Danone se snaží odstranit umělá barviva ze svého portfolia v USA, které zahrnuje značky Yo Crunch a Light & Fit, uvedl ve středu v rozhovoru Shane Grant, generální ředitel společnosti pro Ameriku.
Američtí výrobci potravin jsou pod tlakem, aby odstranili umělá barviva ze svých produktů poté, co zdravotnické regulační orgány minulý týden oznámily, že je budou postupně vyřazovat z potravinového řetězce na základě dobrovolné iniciativy výrobců.
Grant uvedl, že francouzská společnost pracuje na tom, jak odstranit umělá barviva ze všech svých produktů, a jako důvod této změny uvedl program amerického ministra zdravotnictví Roberta F. Kennedyho Jr. „Make America Healthy Again“ a rostoucí povědomí Američanů o zdraví.
Kennedy uvedl, že barviva jsou škodlivá pro děti, zatímco vědci tvrdí, že tato oblast vyžaduje další výzkum.
Grant uvedl, že umělá barviva se používají přibližně ve 2 % produktů společnosti.
Podle seznamu složek obsahují umělá barviva jogurt Yo Crunch s příchutí vanilky a bonbóny M&Ms a produkt Light & Fit Greek key lime pie remix. Oikos, další značka společnosti Danone, ve svých produktech umělá barviva nepoužívá, uvedl mluvčí společnosti. Danone neposkytla úplný seznam svých produktů prodávaných v USA, které obsahují barviva.