Evropský online prodejce módy Zalando oznámil tržby za první čtvrtletí, které byly díky novým zákazníkům a dobrému startu jarních a letních výprodejů vyšší než očekávané, a potvrdil svůj výhled na rok 2025.
Multibrandová platforma prodávající oblečení, obuv a doplňky uvedla, že tržby skupiny vzrostly v období od ledna do března o 7,9 % na 2,42 miliardy eur
Zalando se zaměřuje na luxusnější segment a rozšiřuje svou nabídku o další značkové produkty, protože levné platformy s rychlou módou, jako je Shein, zesilují konkurenci v nižším cenovém segmentu. Společnost oznámila, že v prvním čtvrtletí do své nabídky přidala značku Marc Jacobs, která patří do skupiny LVMH.
Hrubý objem prodeje, který měří celkový objem zboží prodaného na Zalando, vzrostl v prvním čtvrtletí o 6,5 % na 3,5 miliardy eur.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky