Členové odborové organizace International Association of Machinists and Aerospace Workers v úterý drtivou většinou schválili smlouvu, kterou jim nabídla společnost Pratt & Whitney, a ukončili tak třítýdenní stávku.
Odborová organizace, která zastupuje téměř 3 000 členů ve dvou závodech společnosti Pratt & Whitney v Connecticutu, uvedla, že nabídku schválilo 74 % členů. Členové IAM odmítli první nabídku společnosti na začátku května.
Podle smlouvy se Pratt & Whitney zavázala pokračovat v provozu svých dvou závodů v Connecticutu, v East Hartford a Middletown, do roku 2029. Podrobnosti tohoto závazku nebyly okamžitě k dispozici.
Zachování práce v obou závodech v Connecticutu bylo pro odborovou organizaci, která se obávala přesunu výroby do závodů mimo stát, kde nejsou odbory, nejvyšší prioritou.
Odborová organizace, která 5. května vyhlásila stávku, uvedla, že pracovníci se ve středu vrátí do práce.
Společnost Pratt & Whitney, která je součástí RTX Corp, vyrábí motory pro stíhací letouny F-35 společnosti Lockheed Martin (NYSE:LMT) a přibližně 70 % turbovrtulových motorů používaných v populární řadě letadel A320 neo evropského výrobce Airbus.
Odborová organizace i společnost dohodu o kolektivním vyjednávání ocenily.
Chcete využít této příležitosti?
Smlouva „je důkazem síly kolektivního vyjednávání a významu respektování pracovní síly“, uvedl v prohlášení prezident mezinárodní odborové organizace IAM Brian Bryant.
Hlasování „potvrzuje náš závazek vůči lidem, programům a komunitám, které stojí za naším odkazem a které budou utvářet další století inovací v letectví“, uvedl mluvčí Pratt & Whitney.
Členové odborové organizace International Association of Machinists and Aerospace Workers v úterý drtivou většinou schválili smlouvu, kterou jim nabídla společnost Pratt & Whitney, a ukončili tak třítýdenní stávku.
Odborová organizace, která zastupuje téměř 3 000 členů ve dvou závodech společnosti Pratt & Whitney v Connecticutu, uvedla, že nabídku schválilo 74 % členů. Členové IAM odmítli první nabídku společnosti na začátku května.
Podle smlouvy se Pratt & Whitney zavázala pokračovat v provozu svých dvou závodů v Connecticutu, v East Hartford a Middletown, do roku 2029. Podrobnosti tohoto závazku nebyly okamžitě k dispozici.
Zachování práce v obou závodech v Connecticutu bylo pro odborovou organizaci, která se obávala přesunu výroby do závodů mimo stát, kde nejsou odbory, nejvyšší prioritou.
Odborová organizace, která 5. května vyhlásila stávku, uvedla, že pracovníci se ve středu vrátí do práce.
Společnost Pratt & Whitney, která je součástí RTX Corp, vyrábí motory pro stíhací letouny F-35 společnosti Lockheed Martin a přibližně 70 % turbovrtulových motorů používaných v populární řadě letadel A320 neo evropského výrobce Airbus.
Odborová organizace i společnost dohodu o kolektivním vyjednávání ocenily. Chcete využít této příležitosti?
Smlouva „je důkazem síly kolektivního vyjednávání a významu respektování pracovní síly“, uvedl v prohlášení prezident mezinárodní odborové organizace IAM Brian Bryant.
Hlasování „potvrzuje náš závazek vůči lidem, programům a komunitám, které stojí za naším odkazem a které budou utvářet další století inovací v letectví“, uvedl mluvčí Pratt & Whitney.