Stifel zahájil pokrytí Uberu s doporučením „Buy“ a cílovou cenou 110 dolarů, přičemž firmu vnímá jako budoucí super aplikaci kombinující dopravu, rozvoz jídla, nákupů i reklamu. Uber podle nich míří ke splnění finančních cílů pro roky 2024–2026, včetně růstu hrubých rezervací v rozmezí 15–20 % a konverze EBITDA na volný cash flow přes 90 %.
Růst má podpořit expanze mimo města a šíření služby Uber One. Nízký podíl reklamy – aktuálně jen 0,9 % hrubých rezervací – představuje další potenciál. DoorDash má podle Stifelu silné výsledky, především díky expanzi do zahraničí (akvizice Wolt, Deliveroo), ale akcie považují za férově oceněné s omezeným krátkodobým potenciálem. Upozorňují i na konkurenční tlak ze strany Uber Eats ve spolupráci s Instacartem.
Stifel zahájil pokrytí Uberu s doporučením „Buy“ a cílovou cenou 110 dolarů, přičemž firmu vnímá jako budoucí super aplikaci kombinující dopravu, rozvoz jídla, nákupů i reklamu. Uber podle nich míří ke splnění finančních cílů pro roky 2024–2026, včetně růstu hrubých rezervací v rozmezí 15–20 % a konverze EBITDA na volný cash flow přes 90 %.
Růst má podpořit expanze mimo města a šíření služby Uber One. Nízký podíl reklamy – aktuálně jen 0,9 % hrubých rezervací – představuje další potenciál. DoorDash má podle Stifelu silné výsledky, především díky expanzi do zahraničí , ale akcie považují za férově oceněné s omezeným krátkodobým potenciálem. Upozorňují i na konkurenční tlak ze strany Uber Eats ve spolupráci s Instacartem.