Domino’s Pizza v pondělí překonalo očekávání analytiků ohledně tržeb ve stejných prodejnách v USA za druhé čtvrtletí, a to díky novým položkám v nabídce a propagačním akcím, a to i přes přetrvávající makroekonomickou nejistotu. Akcie společnosti tak v předobchodním obchodování vzrostly o téměř 5 %.
Největší pizzařský řetězec na světě zařadil do svého menu novinky, jako je pizza s parmazánovou krustou, a přilákal cenově citlivé zákazníky nabídkami v rámci svého věrnostního programu.
Tyto snahy pomohly kompenzovat dopad kolísavé celní politiky amerického prezidenta Donalda Trumpa a z ní vyplývajících obchodních napětí.
Spotřebitelské výdaje v posledních měsících klesly kvůli rostoucí inflaci a nejistotě ohledně Trumpovy politiky, což vedlo zákazníky k hledání výhodných nabídek namísto drahých možností stravování v restauracích, z čehož těží řetězce pizzerií jako Domino’s.
„V USA vzrostly jak dodávky, tak prodej s sebou, což vedlo k významnému nárůstu podílu na trhu,“ uvedl generální ředitel Domino’s Russell Weiner.
Domino’s zaznamenalo za čtvrtletí končící 15. červnem nárůst tržeb v USA o 3,4 %, což podle údajů LSEG překonalo průměrný odhad analytiků, který činil 2,21 %. Jedná se o první překonání odhadů za posledních pět čtvrtletí.
Online tržby společnosti také vzrostly, a to díky slevám a úspěchu partnerství se společností DoorDash (NASDAQ:DASH), která zdvojnásobila svůj podíl na tržbách realizovaných prostřednictvím externích dodavatelů na přibližně 5 %, podle Matta Goodmana, analytika výzkumné společnosti M Science.
Mezinárodní tržby ve stejných prodejnách vzrostly o 2,4 %, což také překonalo odhad 1,71% růstu, zatímco čtvrtletní tržby vzrostly o 4,3 % na 1,15 miliardy dolarů, což je v souladu s odhady.
Domino’s Pizza v pondělí překonalo očekávání analytiků ohledně tržeb ve stejných prodejnách v USA za druhé čtvrtletí, a to díky novým položkám v nabídce a propagačním akcím, a to i přes přetrvávající makroekonomickou nejistotu. Akcie společnosti tak v předobchodním obchodování vzrostly o téměř 5 %.
Největší pizzařský řetězec na světě zařadil do svého menu novinky, jako je pizza s parmazánovou krustou, a přilákal cenově citlivé zákazníky nabídkami v rámci svého věrnostního programu.
Tyto snahy pomohly kompenzovat dopad kolísavé celní politiky amerického prezidenta Donalda Trumpa a z ní vyplývajících obchodních napětí.
Spotřebitelské výdaje v posledních měsících klesly kvůli rostoucí inflaci a nejistotě ohledně Trumpovy politiky, což vedlo zákazníky k hledání výhodných nabídek namísto drahých možností stravování v restauracích, z čehož těží řetězce pizzerií jako Domino’s.
„V USA vzrostly jak dodávky, tak prodej s sebou, což vedlo k významnému nárůstu podílu na trhu,“ uvedl generální ředitel Domino’s Russell Weiner.
Domino’s zaznamenalo za čtvrtletí končící 15. červnem nárůst tržeb v USA o 3,4 %, což podle údajů LSEG překonalo průměrný odhad analytiků, který činil 2,21 %. Jedná se o první překonání odhadů za posledních pět čtvrtletí.
Online tržby společnosti také vzrostly, a to díky slevám a úspěchu partnerství se společností DoorDash , která zdvojnásobila svůj podíl na tržbách realizovaných prostřednictvím externích dodavatelů na přibližně 5 %, podle Matta Goodmana, analytika výzkumné společnosti M Science.
Mezinárodní tržby ve stejných prodejnách vzrostly o 2,4 %, což také překonalo odhad 1,71% růstu, zatímco čtvrtletní tržby vzrostly o 4,3 % na 1,15 miliardy dolarů, což je v souladu s odhady.