JPMorgan zařadil International Consolidated Airlines Group (IAG) na seznam pozitivních katalyzátorů a Lufthansu (ETR:LHAG) na seznam negativních katalyzátorů pro druhou polovinu roku, přičemž poukázal na rozdílné trendy v transatlantických výsledcích a tržním postavení.
Banka uvedla, že IAG (LON:ICAG) by mohla těžit z „pokračujícího nadprůměrného vývoje cen vedoucího ke konsensuálnímu zlepšení hodnocení“, zatímco Lufthansa může čelit opačnému scénáři.
Tento názor podpořily tři klíčové faktory transatlantické dopravy, včetně omezené kapacity trhu na hlavních trasách IAG, příznivého vývoje objemu dopravy do a z USA pro majitele British Airways a silné poptávky po prémiových službách, kde má IAG nejvyšší podíl prémiových sedadel mezi konkurenty.
Transatlantická doprava zůstává pro investory klíčová díky své „významnosti a ziskovosti“, uvedli analytici JPMorgan.
JPMorgan zařadil International Consolidated Airlines Group na seznam pozitivních katalyzátorů a Lufthansu na seznam negativních katalyzátorů pro druhou polovinu roku, přičemž poukázal na rozdílné trendy v transatlantických výsledcích a tržním postavení.
Banka uvedla, že IAG by mohla těžit z „pokračujícího nadprůměrného vývoje cen vedoucího ke konsensuálnímu zlepšení hodnocení“, zatímco Lufthansa může čelit opačnému scénáři.
Tento názor podpořily tři klíčové faktory transatlantické dopravy, včetně omezené kapacity trhu na hlavních trasách IAG, příznivého vývoje objemu dopravy do a z USA pro majitele British Airways a silné poptávky po prémiových službách, kde má IAG nejvyšší podíl prémiových sedadel mezi konkurenty.
Transatlantická doprava zůstává pro investory klíčová díky své „významnosti a ziskovosti“, uvedli analytici JPMorgan.