Italská luxusní značka Moncler ve čtvrtek oznámila pokles tržeb ve druhém čtvrtletí, protože slabá turistická sezóna vyhodnotila jinak silnou domácí poptávku na klíčových trzích v USA a Číně.
Tržby skupiny klesly meziročně o 2 % při konstantním směnném kurzu na 396,6 milionu eur (538,3 milionu dolarů) za tři měsíce do 30. června, což je méně než 427,2 milionu, které předpovídali analytici v průzkumu LSEG.
Společnost, známá svými konfekčními oděvy, také upozornila na přetrvávající „obtížné globální makroekonomické prostředí“ a uvedla, že přistoupila k mírnému zvýšení cen, aby kompenzovala dodatečné náklady na cla.
Italská luxusní značka Moncler ve čtvrtek oznámila pokles tržeb ve druhém čtvrtletí, protože slabá turistická sezóna vyhodnotila jinak silnou domácí poptávku na klíčových trzích v USA a Číně.
Tržby skupiny klesly meziročně o 2 % při konstantním směnném kurzu na 396,6 milionu eur za tři měsíce do 30. června, což je méně než 427,2 milionu, které předpovídali analytici v průzkumu LSEG.
Společnost, známá svými konfekčními oděvy, také upozornila na přetrvávající „obtížné globální makroekonomické prostředí“ a uvedla, že přistoupila k mírnému zvýšení cen, aby kompenzovala dodatečné náklady na cla.