Adobe vypadá jako obr na pohyblivém písku. Melius je od červnového holdingu stále více znepokojen: nástroje zaměřené na AI od společností Figma, Canva, Runway a velkých cloudových poskytovatelů (Google, OpenAI, Meta) ukrajují podíl na trhu a snižují počet marketingových pozic, takže čistý nový ARR a další „efektní“ metriky klesají. Adobe tvrdí, že generovaný obsah pohání Creative Cloud, ale zákazníci, zejména ti mladší, nebudou nadále kupovat Creative Suite s neomezeným přístupem, když existují lepší a často levnější alternativy založené na AI.
Adobe vypadá jako obr na pohyblivém písku. Melius je od červnového holdingu stále více znepokojen: nástroje zaměřené na AI od společností Figma, Canva, Runway a velkých cloudových poskytovatelů ukrajují podíl na trhu a snižují počet marketingových pozic, takže čistý nový ARR a další „efektní“ metriky klesají. Adobe tvrdí, že generovaný obsah pohání Creative Cloud, ale zákazníci, zejména ti mladší, nebudou nadále kupovat Creative Suite s neomezeným přístupem, když existují lepší a často levnější alternativy založené na AI.