Čínský maloobchodní řetězec JD.com plánuje otevřít pět diskontních supermarketů ve dvou čínských městech, což je jeho nejnovější krok do nových segmentů v reakci na zostřující se konkurenci na jeho klíčovém trhu elektronického obchodování.
Společnost potvrdila zprávu vládního deníku Beijing Business Today a v úterý agentuře Reuters sdělila, že supermarkety budou v městech Zhuozhou v provincii Che-pej a Su-ťchien v provincii Ťiang-su.
První prodejna v Zhuozhou bude mít rozlohu 5 000 metrů čtverečních a bude nabízet vše od pracích prostředků po čokoládu, přičemž ceny budou nižší než běžné tržní ceny.
JD vstoupil na trh loni otevřením dvou menších diskontních prodejen v Pekingu s cílem přilákat opatrné zákazníky k utrácení v době, kdy se oživení spotřeby v Číně zastavilo.
Tento 27letý maloobchodní prodejce v oblasti elektronického obchodování spustil na začátku tohoto roku služby „okamžitého doručení“ potravin a dalších výrobků, čímž odstartoval válku dotací mezi sebou a konkurenčními platformami, jako jsou Alibaba (NYSE:BABA) a Meituan.
Oznámila také, že obnoví mezinárodní expanzi a spustí v zahraničí expresní doručovací službu zaměřenou na spotřebitele. Minulý měsíc také za 2,2 miliardy eur (2,5 miliardy dolarů) koupila německou společnost Ceconomy, největšího evropského prodejce spotřební elektroniky.

Čínský maloobchodní řetězec JD.com plánuje otevřít pět diskontních supermarketů ve dvou čínských městech, což je jeho nejnovější krok do nových segmentů v reakci na zostřující se konkurenci na jeho klíčovém trhu elektronického obchodování.
Společnost potvrdila zprávu vládního deníku Beijing Business Today a v úterý agentuře Reuters sdělila, že supermarkety budou v městech Zhuozhou v provincii Che-pej a Su-ťchien v provincii Ťiang-su.
První prodejna v Zhuozhou bude mít rozlohu 5 000 metrů čtverečních a bude nabízet vše od pracích prostředků po čokoládu, přičemž ceny budou nižší než běžné tržní ceny.
JD vstoupil na trh loni otevřením dvou menších diskontních prodejen v Pekingu s cílem přilákat opatrné zákazníky k utrácení v době, kdy se oživení spotřeby v Číně zastavilo.
Tento 27letý maloobchodní prodejce v oblasti elektronického obchodování spustil na začátku tohoto roku služby „okamžitého doručení“ potravin a dalších výrobků, čímž odstartoval válku dotací mezi sebou a konkurenčními platformami, jako jsou Alibaba a Meituan.
Oznámila také, že obnoví mezinárodní expanzi a spustí v zahraničí expresní doručovací službu zaměřenou na spotřebitele. Minulý měsíc také za 2,2 miliardy eur koupila německou společnost Ceconomy, největšího evropského prodejce spotřební elektroniky.