ESPN společnosti Walt Disney (NYSE:DIS) poprvé nabídne od čtvrtka celou svou sportovní programovou nabídku mimo placenou televizi, kdy spustí aplikaci určenou jako centrum pro živé přenosy, personalizované zprávy, statistiky a nejdůležitější události.
Aplikace ESPN je snahou společnosti Disney získat zpět část z desítek milionů zákazníků, které tento průkopnický sportovní kanál ztratil od roku 2010 během revoluce v oblasti streamovací televize.
Vedení ESPN uvedlo, že novou nabídku, která je mnohem širší než omezená aplikace ESPN+ spuštěná v roce 2018, přizpůsobilo vkusu dnešních sportovních fanoušků.
„Víme, že fanoušci nechtějí jen sledovat,“ řekl novinářům předseda ESPN Jimmy Pitaro. „Chtějí zážitek. Chtějí interakci.“
Aplikace bude každý rok nabízet více než 47 000 živých přenosů z NFL, NBA, WNBA, NHL, univerzitního fotbalu, tenisu, golfu a dalších sportů. Cena bude 30 dolarů měsíčně. Úvodní nabídka bude zahrnovat bezplatné verze streamovacích služeb Disney+ a Hulu s reklamami.
ESPN společnosti Walt Disney poprvé nabídne od čtvrtka celou svou sportovní programovou nabídku mimo placenou televizi, kdy spustí aplikaci určenou jako centrum pro živé přenosy, personalizované zprávy, statistiky a nejdůležitější události.
Aplikace ESPN je snahou společnosti Disney získat zpět část z desítek milionů zákazníků, které tento průkopnický sportovní kanál ztratil od roku 2010 během revoluce v oblasti streamovací televize.
Vedení ESPN uvedlo, že novou nabídku, která je mnohem širší než omezená aplikace ESPN+ spuštěná v roce 2018, přizpůsobilo vkusu dnešních sportovních fanoušků.„Víme, že fanoušci nechtějí jen sledovat,“ řekl novinářům předseda ESPN Jimmy Pitaro. „Chtějí zážitek. Chtějí interakci.“
Aplikace bude každý rok nabízet více než 47 000 živých přenosů z NFL, NBA, WNBA, NHL, univerzitního fotbalu, tenisu, golfu a dalších sportů. Cena bude 30 dolarů měsíčně. Úvodní nabídka bude zahrnovat bezplatné verze streamovacích služeb Disney+ a Hulu s reklamami.