Bumble ve středu oznámil 8,7% pokles počtu platících uživatelů za druhé čtvrtletí, což signalizuje, že obrat této seznamovací aplikace trvá déle, než se očekávalo.
Akcie společnosti se sídlem v Austinu v Texasu klesly v prodlouženém obchodování o přibližně 13 %.
Celkový počet platících uživatelů se ve druhém čtvrtletí, které skončilo 30. června, snížil o 8,7 % na 3,8 milionu.
V celém odvětví online seznamování se společnosti snaží bojovat proti „únavě ze seznamování“ integrací umělé inteligence a zvýšením bezpečnosti.
Bumble (NASDAQ:BMBL) však zaostává v zavádění inovativních funkcí, zejména proto, že uživatelé generace Z se stále více odvrací od tradičních seznamovacích aplikací a hledají zajímavější zážitky.
Bumble ve středu oznámil 8,7% pokles počtu platících uživatelů za druhé čtvrtletí, což signalizuje, že obrat této seznamovací aplikace trvá déle, než se očekávalo.
Akcie společnosti se sídlem v Austinu v Texasu klesly v prodlouženém obchodování o přibližně 13 %.
Celkový počet platících uživatelů se ve druhém čtvrtletí, které skončilo 30. června, snížil o 8,7 % na 3,8 milionu.
V celém odvětví online seznamování se společnosti snaží bojovat proti „únavě ze seznamování“ integrací umělé inteligence a zvýšením bezpečnosti.
Bumble však zaostává v zavádění inovativních funkcí, zejména proto, že uživatelé generace Z se stále více odvrací od tradičních seznamovacích aplikací a hledají zajímavější zážitky.