(Reuters) – Společnost Tesla musí čelit certifikované hromadné žalobě kalifornských řidičů, kteří tvrdí, že Elon Musk je osm let klamal ohledně schopností autonomního řízení elektromobilů své společnosti.
Americká okresní soudkyně Rita Lin uvedla, že společná otázka, zda Tesla (NASDAQ:TSLA) postrádá senzory pro dosažení vysoké úrovně autonomie, a její neschopnost „prokázat autonomní jízdu na dlouhé vzdálenosti s jakýmkoli ze svých vozidel“, ospravedlňuje skupinové žaloby dvou skupin řidičů, kteří si zakoupili balíček technologie Full Self-Driving.
Ve svém pondělním rozhodnutí soudce ze San Francisca také uvedl, že tisíce lidí pravděpodobně viděly tvrzení společnosti Tesla v sekci „Autopilot“ na jejích webových stránkách od října 2016 do srpna 2024, že její vozidla obsahují hardware pro plně autonomní řízení.
Tesla uvedla podobné tvrzení v blogovém příspěvku, newsletteru a čtvrtletní zprávě o hospodaření, stejně jako Musk na tiskové konferenci v roce 2016.
– Společnost Tesla musí čelit certifikované hromadné žalobě kalifornských řidičů, kteří tvrdí, že Elon Musk je osm let klamal ohledně schopností autonomního řízení elektromobilů své společnosti.
Americká okresní soudkyně Rita Lin uvedla, že společná otázka, zda Tesla postrádá senzory pro dosažení vysoké úrovně autonomie, a její neschopnost „prokázat autonomní jízdu na dlouhé vzdálenosti s jakýmkoli ze svých vozidel“, ospravedlňuje skupinové žaloby dvou skupin řidičů, kteří si zakoupili balíček technologie Full Self-Driving.
Ve svém pondělním rozhodnutí soudce ze San Francisca také uvedl, že tisíce lidí pravděpodobně viděly tvrzení společnosti Tesla v sekci „Autopilot“ na jejích webových stránkách od října 2016 do srpna 2024, že její vozidla obsahují hardware pro plně autonomní řízení.
Tesla uvedla podobné tvrzení v blogovém příspěvku, newsletteru a čtvrtletní zprávě o hospodaření, stejně jako Musk na tiskové konferenci v roce 2016.