Společnost Temu obnovila přímé dodávky produktů z čínských továren americkým spotřebitelům a zvýšila výdaje na reklamu po dočasném obchodním příměří mezi Washingtonem a Pekingem, informoval v úterý deník Financial Times.
E-commerce platforma, kterou vlastní šanghajská společnost PDD Holdings (NASDAQ:PDD), obnovila v červenci své kompletní služby v oblasti přepravy, které v květnu pozastavila, uvedla FT s odvoláním na dodavatele a partnery.
Služba zahrnuje logistiku a celní odbavení jménem prodejců.
Temu také navýšila svůj rozpočet na reklamu v USA po předchozím snížení v době oznámení cel prezidentem Donaldem Trumpem, dodal FT s odvoláním na osoby obeznámené s touto záležitostí a údaje společnosti Smarter Ecommerce.
Ačkoli USA plánují od 29. srpna zrušit všechny výjimky de minimis pro balíčky s nízkou hodnotou, Temu vybudovala vlastní logistickou síť, aby snížila závislost na třetích stranách, dodává zpráva.
Společnost Temu obnovila přímé dodávky produktů z čínských továren americkým spotřebitelům a zvýšila výdaje na reklamu po dočasném obchodním příměří mezi Washingtonem a Pekingem, informoval v úterý deník Financial Times.
E-commerce platforma, kterou vlastní šanghajská společnost PDD Holdings , obnovila v červenci své kompletní služby v oblasti přepravy, které v květnu pozastavila, uvedla FT s odvoláním na dodavatele a partnery.
Služba zahrnuje logistiku a celní odbavení jménem prodejců.
Temu také navýšila svůj rozpočet na reklamu v USA po předchozím snížení v době oznámení cel prezidentem Donaldem Trumpem, dodal FT s odvoláním na osoby obeznámené s touto záležitostí a údaje společnosti Smarter Ecommerce.
Ačkoli USA plánují od 29. srpna zrušit všechny výjimky de minimis pro balíčky s nízkou hodnotou, Temu vybudovala vlastní logistickou síť, aby snížila závislost na třetích stranách, dodává zpráva.