Společnost Ball Corp v úterý zvýšila prognózu ročního zisku poté, co překonala výsledky za druhé čtvrtletí, a to díky silné poptávce po hliníkových plechovkách na klíčových trzích v Severní Americe a Evropě, což vedlo k 2% nárůstu jejích akcií v předobchodním obchodování.
Společnost Ball (NYSE:BALL) zaznamenala v tomto čtvrtletí 4,1% nárůst globálních dodávek hliníkových obalů, což představuje nárůst oproti 2,6% nárůstu v předchozích třech měsících. To bylo způsobeno poptávkou ze strany výrobců balených potravin, protože spotřebitelé se v době přetrvávající inflace rozhodli pro konzervované potraviny a nápoje, což je vedlo k častějšímu vaření doma.
Společnost, která dodává své produkty společnostem jako PepsiCo (NASDAQ:PEP), Coca-Cola (NYSE:KO) a Constellation Brands (NYSE:STZ), zvýšila tržby z prodeje obalů na nápoje v Severní a Střední Americe na 1,61 miliardy USD z loňských 1,47 miliardy USD.
Výrobce hliníkových kelímků, lahví a aerosolových plechovek nyní očekává, že srovnatelné výnosy v roce 2025 porostou o 12 % až 15 %, což je nárůst oproti předchozímu odhadu 11 % až 14 %.
Cla na ocel a hliník však zvýšila vstupní náklady pro společnosti jako Ball.
„Nadále považujeme přímý dopad oznámených cel za zvládnutelný a aktivně spolupracujeme s našimi zákazníky na zmírnění dopadů volatility cen hliníkové prémie,“ uvedla společnost v úterý.
Generální ředitel společnosti Ball Daniel Fisher uvedl, že společnost pečlivě řídí své náklady, protože v druhé polovině roku očekává potenciální geopolitickou nejistotu a volatilitu trhu.
Společnost Ball Corp v úterý zvýšila prognózu ročního zisku poté, co překonala výsledky za druhé čtvrtletí, a to díky silné poptávce po hliníkových plechovkách na klíčových trzích v Severní Americe a Evropě, což vedlo k 2% nárůstu jejích akcií v předobchodním obchodování.
Společnost Ball zaznamenala v tomto čtvrtletí 4,1% nárůst globálních dodávek hliníkových obalů, což představuje nárůst oproti 2,6% nárůstu v předchozích třech měsících. To bylo způsobeno poptávkou ze strany výrobců balených potravin, protože spotřebitelé se v době přetrvávající inflace rozhodli pro konzervované potraviny a nápoje, což je vedlo k častějšímu vaření doma.
Společnost, která dodává své produkty společnostem jako PepsiCo , Coca-Cola a Constellation Brands , zvýšila tržby z prodeje obalů na nápoje v Severní a Střední Americe na 1,61 miliardy USD z loňských 1,47 miliardy USD.
Výrobce hliníkových kelímků, lahví a aerosolových plechovek nyní očekává, že srovnatelné výnosy v roce 2025 porostou o 12 % až 15 %, což je nárůst oproti předchozímu odhadu 11 % až 14 %.
Cla na ocel a hliník však zvýšila vstupní náklady pro společnosti jako Ball.
„Nadále považujeme přímý dopad oznámených cel za zvládnutelný a aktivně spolupracujeme s našimi zákazníky na zmírnění dopadů volatility cen hliníkové prémie,“ uvedla společnost v úterý.
Generální ředitel společnosti Ball Daniel Fisher uvedl, že společnost pečlivě řídí své náklady, protože v druhé polovině roku očekává potenciální geopolitickou nejistotu a volatilitu trhu.