Ferrari oficiálně představilo nový model 849 Testarossa, který se chce zapsat jako moderní pocta ikonické verzi z 80. let. Tato sportovní hybridní auta jsou nyní poháněna 4-litrovým osmiválcovým turbomotorem s výkonem 830 koní, v kombinaci se třemi elektrickými motory, což vede k celkovému výkonu 1 050 koní.
Novinka je schopna dosáhnout rychlosti přes 330 km/h (205 mph) a je nabízena za počáteční cenu 460 000 eur (asi 540 000 dolarů) pro kupé a 500 000 eur pro verzi spider. První dodání pro evropské zákazníky je naplánováno na druhé a třetí čtvrtletí roku 2026, zatímco dodávky do USA začnou o tři měsíce později.
Generální ředitel Ferrari, Benedetto Vigna, zdůraznil, že kromě nových hybridních modelů se firma již příští měsíc chystá představit svůj první elektrický vůz. Tento krok představuje zásadní změnu v přístupu Ferrari, které dosud vyrábělo převážně automobilky s benzinovými motory.
Ferrari také nedávno uvedlo další hybridný 296 Speciale a jeho kabriolet, čímž potvrzuje svůj agresivní plán rozšiřování modelové řady. Nový 849 Testarossa se zaměřuje na spojení klasického designu s moderními technologiemi.
Podle analytiků bude testarossa mít významný dopad na trh s luxusními automobily, což může vést k výraznému zvýšení poptávky a posílení pozice Ferrari na trhu.
Ferrari oficiálně představilo nový model 849 Testarossa, který se chce zapsat jako moderní pocta ikonické verzi z 80. let. Tato sportovní hybridní auta jsou nyní poháněna 4-litrovým osmiválcovým turbomotorem s výkonem 830 koní, v kombinaci se třemi elektrickými motory, což vede k celkovému výkonu 1 050 koní.
Novinka je schopna dosáhnout rychlosti přes 330 km/h a je nabízena za počáteční cenu 460 000 eur pro kupé a 500 000 eur pro verzi spider. První dodání pro evropské zákazníky je naplánováno na druhé a třetí čtvrtletí roku 2026, zatímco dodávky do USA začnou o tři měsíce později.
Generální ředitel Ferrari, Benedetto Vigna, zdůraznil, že kromě nových hybridních modelů se firma již příští měsíc chystá představit svůj první elektrický vůz. Tento krok představuje zásadní změnu v přístupu Ferrari, které dosud vyrábělo převážně automobilky s benzinovými motory.
Ferrari také nedávno uvedlo další hybridný 296 Speciale a jeho kabriolet, čímž potvrzuje svůj agresivní plán rozšiřování modelové řady. Nový 849 Testarossa se zaměřuje na spojení klasického designu s moderními technologiemi.
Podle analytiků bude testarossa mít významný dopad na trh s luxusními automobily, což může vést k výraznému zvýšení poptávky a posílení pozice Ferrari na trhu.