Německý výrobce luxusních automobilů Mercedes-Benz se drží své prémiové strategie na svém hlavním trhu v Číně, kde brutální cenová válka stála skupinu podíl na trhu, protože místní zákazníci stále častěji přecházejí k levnějším domácím modelům.
CEO Ola Kaellenius v rozhovoru pro agenturu Reuters před autosalonem IAA v Mnichově uvedl, že nový elektrický SUV GLC, který Mercedes-Benz představil v neděli, bude klíčový pro znovuzískání ztracených pozic na největším automobilovém trhu světa.
„Toto bude přesně to, co čínští zákazníci Mercedesu hledají,“ řekl Kaellenius.
„A ano, účtujeme o něco více.
Ale fanoušci GLC mohou být klidní… z hlediska ceny, pokud jste v současné době zákazníkem GLC, budete se cítit jako doma i s tímto novým elektrickým GLC.
Stejně jako Porsche chrání Mercedes-Benz své marže na úkor podílu na trhu v Číně, kde ve druhém čtvrtletí roku 2025 zaznamenal 19% pokles prodeje vozidel na 140 400 kusů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky