Podle posledního průzkumu KeyBanc Capital Markets se objevují smíšené výsledky pro nový streamovací produkt ESPN, zatímco Netflix nadále roste v oblibě mezi uživateli. Průzkum ukazuje, že 44% současných předplatitelů ESPN si zakoupilo službu ESPN Unlimited, přičemž 24% zvolilo samostatný balíček a 20% část balíčku.
Nicméně, 67% ne-předplatitelů ESPN o této službě nemá zájem a považují ji za neatraktivní. To ukazuje na náročnost přilákání nových uživatelů. 65% předplatitelů také uvedlo, že obsah z Ultimate Fighting Championship (UFC) je klíčový při rozhodování o předplatném. Důležitost sportovních práv je ve světle těchto informací evidentní.
Mezitím stále roste adopce streamování živého sportu. Podle průzkumu KeyBanc došlo k šestibodovému nárůstu v penetraci NFL Sunday Ticket, přičemž 77% respondentů uvedlo, že právě tento balíček byl důvodem jejich předplatného YouTube TV. Expert se vyjádřil: „Úspěch NFL Sunday Ticket a dalších významných sportovních událostí naznačuje, že NFL možná nevyužívá plnou hodnotu svých současných dohod.“
Netflix se v tomto průzkumu ukázal jako jasný vítěz mezi platformami. Popularita a zapojení uživatelů vzrostly, přičemž nízká cena reklamní verze přispívá k rozšíření trhu. KeyBanc zaznamenal pokles ochoty zrušit předplatné Netflixu v případě zvyšování cen.
Chcete využít této příležitosti?
Tato situace ukazuje na vzrůstající napětí mezi tradičními a novými hráči na trhu streamování, přičemž nastává nový boj o uživatele na pozadí nejnovějších dat a trendů. Společnosti jako Comcast, Netflix, Roku a Alphabet si udržují pozitivní hodnocení na základě aktuálních ukazatelů.
Podle posledního průzkumu KeyBanc Capital Markets se objevují smíšené výsledky pro nový streamovací produkt ESPN, zatímco Netflix nadále roste v oblibě mezi uživateli. Průzkum ukazuje, že 44% současných předplatitelů ESPN si zakoupilo službu ESPN Unlimited, přičemž 24% zvolilo samostatný balíček a 20% část balíčku.
Nicméně, 67% ne-předplatitelů ESPN o této službě nemá zájem a považují ji za neatraktivní. To ukazuje na náročnost přilákání nových uživatelů. 65% předplatitelů také uvedlo, že obsah z Ultimate Fighting Championship je klíčový při rozhodování o předplatném. Důležitost sportovních práv je ve světle těchto informací evidentní.
Mezitím stále roste adopce streamování živého sportu. Podle průzkumu KeyBanc došlo k šestibodovému nárůstu v penetraci NFL Sunday Ticket, přičemž 77% respondentů uvedlo, že právě tento balíček byl důvodem jejich předplatného YouTube TV. Expert se vyjádřil: „Úspěch NFL Sunday Ticket a dalších významných sportovních událostí naznačuje, že NFL možná nevyužívá plnou hodnotu svých současných dohod.“
Netflix se v tomto průzkumu ukázal jako jasný vítěz mezi platformami. Popularita a zapojení uživatelů vzrostly, přičemž nízká cena reklamní verze přispívá k rozšíření trhu. KeyBanc zaznamenal pokles ochoty zrušit předplatné Netflixu v případě zvyšování cen.
Chcete využít této příležitosti?
Tato situace ukazuje na vzrůstající napětí mezi tradičními a novými hráči na trhu streamování, přičemž nastává nový boj o uživatele na pozadí nejnovějších dat a trendů. Společnosti jako Comcast, Netflix, Roku a Alphabet si udržují pozitivní hodnocení na základě aktuálních ukazatelů.