září 2025, se etablované značky jako Coach, Michael Kors a Calvin Klein postaví po bok nově vznikajících návrhářů. Tento prestižní módní událost však čelí výzvám ohledně své jednotnosti, když někteří z nejvlivnějších návrhářů preferují vystoupení mimo oficiální kalendář. Na příklad, Marc Jacobs uvedl svou kolekci na podzim 2025 již v červenci mimo plán, což vyvolalo obavy o relevanci a dosah NYFW. Nicole Phelps, globální ředitelka Vogue Runway, poukázala na to, že absence významných návrhářů vede ke snížení návštěvnosti z jiných měst.V reakci na tuto fragmentaci se fashion platforma KFN společně s Radou módních návrhářů Ameriky (CFDA) pokouší o revitalizaci NYFW. Cílem je zvýšit fyzickou i digitální přítomnost akce a vytvořit přístupnější příležitosti pro návrháře. Jedním z nejambicióznějších návrhů je síť deseti míst v blízkosti sebe, která by byla nabídnuta zdarma pro návrháře. Navíc se diskutuje o možnosti konsolidace NYFW do jediné sezóny v září, což by mohlo posílit konkurenceschopnost akce vůči evropským módním týdnům.Budoucnost NYFW zůstává nejistá. S ohledem na měnící se preference spotřebitelů a přechodné vedení v mnoha módních domech by bylo nezbytné, aby NYFW prošla reformami, které by opět posílily její význam v globálním módním průmyslu.
září 2025, se etablované značky jako Coach, Michael Kors a Calvin Klein postaví po bok nově vznikajících návrhářů. Tento prestižní módní událost však čelí výzvám ohledně své jednotnosti, když někteří z nejvlivnějších návrhářů preferují vystoupení mimo oficiální kalendář. Na příklad, Marc Jacobs uvedl svou kolekci na podzim 2025 již v červenci mimo plán, což vyvolalo obavy o relevanci a dosah NYFW. Nicole Phelps, globální ředitelka Vogue Runway, poukázala na to, že absence významných návrhářů vede ke snížení návštěvnosti z jiných měst.V reakci na tuto fragmentaci se fashion platforma KFN společně s Radou módních návrhářů Ameriky pokouší o revitalizaci NYFW. Cílem je zvýšit fyzickou i digitální přítomnost akce a vytvořit přístupnější příležitosti pro návrháře. Jedním z nejambicióznějších návrhů je síť deseti míst v blízkosti sebe, která by byla nabídnuta zdarma pro návrháře. Navíc se diskutuje o možnosti konsolidace NYFW do jediné sezóny v září, což by mohlo posílit konkurenceschopnost akce vůči evropským módním týdnům.Budoucnost NYFW zůstává nejistá. S ohledem na měnící se preference spotřebitelů a přechodné vedení v mnoha módních domech by bylo nezbytné, aby NYFW prošla reformami, které by opět posílily její význam v globálním módním průmyslu.