Roblox oznámil na páteční konferenci vývojářů novou aplikaci pro krátká videa a zvýšení výdělků pro tvůrce, čímž se snaží využít vlny silného zájmu a přilákat nové uživatele na svou herní platformu.
Aplikace ve stylu TikToku s názvem „Roblox Moments“ je v současné době k dispozici v beta verzi a umožní uživatelům zaznamenávat, upravovat a sdílet úryvky z hraní na společné platformě pro hráče.
Díky této aplikaci by společnost mohla přenést miliardy zhlédnutí obsahu Roblox na webových stránkách, jako je YouTube, na svou vlastní platformu a dále zvýšit zájem. Ve čtvrtletí končícím 30. června měl Roblox v průměru 111,8 milionu aktivních uživatelů denně.
V posledních několika letech se Roblox snaží proměnit herní platformu v centrum pro elektronický obchod, socializaci a reklamu, aby zvýšil příjmy v tomto vysoce konkurenčním odvětví.
Na začátku tohoto roku společnost oznámila nový formát reklamy a partnerství se společností Google s cílem rozvíjet své začínající reklamní podnikání a umožnit tvůrcům zvýšit své výdělky.
Obchodní model Roblox se točí kolem nákupu herní měny (Robux) od uživatelů, kteří hrají a vytvářejí hry, což společnosti umožňuje udržet si náskok před konkurenci a udržet si hráče pravidelnými aktualizacemi obsahu.

Roblox oznámil na páteční konferenci vývojářů novou aplikaci pro krátká videa a zvýšení výdělků pro tvůrce, čímž se snaží využít vlny silného zájmu a přilákat nové uživatele na svou herní platformu.
Aplikace ve stylu TikToku s názvem „Roblox Moments“ je v současné době k dispozici v beta verzi a umožní uživatelům zaznamenávat, upravovat a sdílet úryvky z hraní na společné platformě pro hráče.
Díky této aplikaci by společnost mohla přenést miliardy zhlédnutí obsahu Roblox na webových stránkách, jako je YouTube, na svou vlastní platformu a dále zvýšit zájem. Ve čtvrtletí končícím 30. června měl Roblox v průměru 111,8 milionu aktivních uživatelů denně.
V posledních několika letech se Roblox snaží proměnit herní platformu v centrum pro elektronický obchod, socializaci a reklamu, aby zvýšil příjmy v tomto vysoce konkurenčním odvětví.
Na začátku tohoto roku společnost oznámila nový formát reklamy a partnerství se společností Google s cílem rozvíjet své začínající reklamní podnikání a umožnit tvůrcům zvýšit své výdělky.
Obchodní model Roblox se točí kolem nákupu herní měny od uživatelů, kteří hrají a vytvářejí hry, což společnosti umožňuje udržet si náskok před konkurenci a udržet si hráče pravidelnými aktualizacemi obsahu.