Akcie společnosti StubHub vzrostly přibližně o 8% při svém debutu na New York Stock Exchange (NYSE) ve středu, čímž byla ohodnocena na 9,32 miliardy dolarů. Akcie otevřely na hodnotě 25,35 dolarů za kus, přičemž nabídka činila 23,50 dolarů.
Společnost, která se zaměřuje na prodej vstupenek, během své dlouho očekávané IPO získala téměř 800 milionů dolarů prodejem 34 milionů akcií. Tato IPO přišla méně než šest měsíců po odložení plánovaného uvedení na trh způsobeném volatilitou trhu a celními politikami prezidenta Donalda Trumpa.
Zakladatel a generální ředitel StubHub Eric Baker uvedl, že „je to jen krok na cestě k tomu, co chceme vybudovat, a konečným cílem je stát se destinací pro všechny živé akce a všechny vstupenky.“ Podle Bakerových slov jde také o snahu o redukci zadlužení společnosti.
V souvislosti s rostoucím zájmem o živé akce si společnosti prodávající vstupenky, jako je StubHub, užívají zvýšené poptávky. Tato poptávka však přinesla i vysoký dohled nad praktiky resellerů. Federální obchodní komise (FTC) USA se zabývá nespravedlností a nekalými praktikami v oblasti prodeje vstupenek, což je důsledkem Trumpova exekutivního příkazu na ochranu fanoušků před exploatativním scalpingem.
Chcete využít této příležitosti?
Růst příjmů StubHub v prvním pololetí roku 2025 dosáhl 3%, což je méně než 6% růst společnosti Live Nation ve stejném období. Vzhledem k tomu, že konkurenti, jako například Vivid Seats, se potýkají s poklesem své hodnoty, pokračující úspěch StubHubu může být ukazatelem směru celého sektoru.
Akcie společnosti StubHub vzrostly přibližně o 8% při svém debutu na New York Stock Exchange ve středu, čímž byla ohodnocena na 9,32 miliardy dolarů. Akcie otevřely na hodnotě 25,35 dolarů za kus, přičemž nabídka činila 23,50 dolarů.
Společnost, která se zaměřuje na prodej vstupenek, během své dlouho očekávané IPO získala téměř 800 milionů dolarů prodejem 34 milionů akcií. Tato IPO přišla méně než šest měsíců po odložení plánovaného uvedení na trh způsobeném volatilitou trhu a celními politikami prezidenta Donalda Trumpa.
Zakladatel a generální ředitel StubHub Eric Baker uvedl, že „je to jen krok na cestě k tomu, co chceme vybudovat, a konečným cílem je stát se destinací pro všechny živé akce a všechny vstupenky.“ Podle Bakerových slov jde také o snahu o redukci zadlužení společnosti.
V souvislosti s rostoucím zájmem o živé akce si společnosti prodávající vstupenky, jako je StubHub, užívají zvýšené poptávky. Tato poptávka však přinesla i vysoký dohled nad praktiky resellerů. Federální obchodní komise USA se zabývá nespravedlností a nekalými praktikami v oblasti prodeje vstupenek, což je důsledkem Trumpova exekutivního příkazu na ochranu fanoušků před exploatativním scalpingem.Chcete využít této příležitosti?
Růst příjmů StubHub v prvním pololetí roku 2025 dosáhl 3%, což je méně než 6% růst společnosti Live Nation ve stejném období. Vzhledem k tomu, že konkurenti, jako například Vivid Seats, se potýkají s poklesem své hodnoty, pokračující úspěch StubHubu může být ukazatelem směru celého sektoru.