Generální ředitel Oliver Blume uvedl, že v červenci se firma musela vypořádat s nákladem ve výši 1,3 miliardy eur, což vedlo k revizi výhledu prodeje a zisku na celý rok. Tarify ve výši 27,5 % mají zvlášť silný dopad na značky Audi a Porsche, které nemají místní výrobní závody, jež by mohly objenávat vysoké náklady na celný vývoz.Blume také zmínil, že oslabení na čínském trhu, který je největším automotive trhem na světě, dále zhoršuje situaci. VW očividně pracuje na snížení nákladů a plánuje investice do výroby v USA, což by mělo zlepšit zaměstnanost v této zemi a posílit dodavatelské řetězce. Ačkoli Blume vyjádřil naději, že americko-evropská obchodní dohoda sníží cla na 15 %, nazval vyjednávání za „asymetrická“. Vzhledem k těmto výzvám je nezbytné urychleně jednat, aby VW mohl lokalizovat své operace v USA.Budoucnost VW a jeho úsilí o adaptaci zůstávají stále nejisté. Jak se vyvíjejí obchodní jednání a reagují na ekonomické tlaky, bude klíčové sledovat, jak firma zvládne přizpůsobit svou strategii v rychle se měnícím světě automobilového průmyslu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky