Skupina zastupující hlavní americké letecké společnosti prohlásila, že je imperativní, aby Federální úřad pro letectví (FAA) dosáhl nějakých „rychlých vítězství“ v rámci 12,5 miliardového dolaru rozsáhlého přebudování zastaralého systému letového řízení. Tuto informaci přinesl Chris Sununu, CEO Airlines for America, v dopise adresovaném Sekretáři dopravy Sean Duffy.
Sununu vyzval FAA, aby urychlila implementaci modernizačních návrhů vzdušného prostoru a investovala do simulátorů pro zlepšení výcviku řídících letového provozu. Také bylo doporučeno položit telekomunikační optické vlákno a pořídit nové radary a rádiové přístroje. Tato opatření mají přinést hmatatelné výhody veřejnosti i sektoru nákladu a pomoci v pozitivním vnímání celého projektu.
Podle Duffyho by měly cestující vidět pokrok do začátku příští letní sezóny. Nicméně kritika na adresu FAA vzrostla v důsledku předchozího pomalého postupu. Systém řízení letového provozu v USA se naléhavě potřebuje modernizovat a trpí častými technologickými výpadky. Vláda nedávno uvedla, že 51 z 138 systémů řízení letového provozu je neudržitelných.
Sununu rovněž zdůraznil potřebu zkrátit dobu výcviku nových řídících letového provozu, naučit se moderní technologie a odstranit zastaralé systémy, jako jsou papírové záznamy a floppy disky. Současný nedostatek řídících letového provozu, který trvá již více než deset let, způsobil značné zpoždění letů.
Chcete využít této příležitosti?
V současné době je FAA zhruba 3 500 řídících letového provozu pod cílovou úrovní personálu a mnozí z nich pracují povinné přesčasy. V nedávné době došlo také k tragické nehodě mezi vojenským vrtulníkem a regionálním letadlem American Airlines, což vyvolalo veřejné obavy ohledně bezpečnosti vzdušného prostoru.
Skupina zastupující hlavní americké letecké společnosti prohlásila, že je imperativní, aby Federální úřad pro letectví dosáhl nějakých „rychlých vítězství“ v rámci 12,5 miliardového dolaru rozsáhlého přebudování zastaralého systému letového řízení. Tuto informaci přinesl Chris Sununu, CEO Airlines for America, v dopise adresovaném Sekretáři dopravy Sean Duffy.
Sununu vyzval FAA, aby urychlila implementaci modernizačních návrhů vzdušného prostoru a investovala do simulátorů pro zlepšení výcviku řídících letového provozu. Také bylo doporučeno položit telekomunikační optické vlákno a pořídit nové radary a rádiové přístroje. Tato opatření mají přinést hmatatelné výhody veřejnosti i sektoru nákladu a pomoci v pozitivním vnímání celého projektu.
Podle Duffyho by měly cestující vidět pokrok do začátku příští letní sezóny. Nicméně kritika na adresu FAA vzrostla v důsledku předchozího pomalého postupu. Systém řízení letového provozu v USA se naléhavě potřebuje modernizovat a trpí častými technologickými výpadky. Vláda nedávno uvedla, že 51 z 138 systémů řízení letového provozu je neudržitelných.
Sununu rovněž zdůraznil potřebu zkrátit dobu výcviku nových řídících letového provozu, naučit se moderní technologie a odstranit zastaralé systémy, jako jsou papírové záznamy a floppy disky. Současný nedostatek řídících letového provozu, který trvá již více než deset let, způsobil značné zpoždění letů.Chcete využít této příležitosti?
V současné době je FAA zhruba 3 500 řídících letového provozu pod cílovou úrovní personálu a mnozí z nich pracují povinné přesčasy. V nedávné době došlo také k tragické nehodě mezi vojenským vrtulníkem a regionálním letadlem American Airlines, což vyvolalo veřejné obavy ohledně bezpečnosti vzdušného prostoru.