Deutsche Bank zahájila pokrytí společnosti AppLovin s doporučením „koupit“ a stanovila cílovou cenu na 705 USD. AppLovin dle analytiků představuje vůdčí sílu v oblasti mobilní reklamy, kdy drží přibližně 80% podíl na nabídce a přes 55% na poptávce.
Analytik Ben Black uvedl, že technologie reklam AppLovin se zlepšuje s rostoucím objemem a posiluje její pozici na trhu. Společnost expanduje do oblasti e-commerce reklamy, což představuje mnohem větší trh než mobilní hry. I přesto, že penetrace e-commerce reklamy je zatím omezená, může to přispět k výraznějšímu nárůstu cílové hodnoty a zvyšování konverzních poměrů v reklamě.
Pokud jde o Unity Technologies, Deutsche Bank nastavila cílovou cenu na 39 USD, avšak očekává, že tento titul nebude předčí očekávání trhu až do roku 2027. Nový motor Unity 6 získává na popularitě, ale jeho dopad na finance bude omezený. Společnost se totiž snaží udržet opatrné ceny po loňské kritice ohledně poplatků za provoz.
Podle Deutsche Bank má Unity potenciál díky přístupu k datům o provozu, který může zlepšit její reklamní síť, zároveň však dominace AppLovin v oblasti AI a expanze do e-commerce poskytují této společnosti výrazný konkurenční náskok.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky