Společnost EssilorLuxottica, výrobce ikonických brýlí Ray-Ban, oznámila překvapivě vysoký třetí čtvrtletní příjem. Ve čtvrtletí končícím v září dosáhly její výnosy 6,9 miliardy eur (přibližně 8,1 miliardy dolarů), což je nejlepší čtvrtletní výsledek v historii společnosti a překonává očekávání analytiků, kteří předpovídali 6,7 miliardy eur.
Prodeje v Severní Americe vzrostly o 12,1 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku, čímž se urychlil růst oproti předchozím kvartálům. To naznačuje, že poptávka po nositelných produktech, jako jsou chytré brýle, zásadně vzrůstá.
Finanční ředitel společnosti uvedl, že vzestup cen v USA o střední jednotky procent v polovině roku přinesl pozitivní dopad, přestože CEO v dubnu zmiňoval možnost přesunu části výroby do USA jako reakci na celní tarify.
EssilorLuxottica očekává, že zvýšení cen povede k tomu, že američtí spotřebitelé za prémiové značky brýlí zaplatí vyšší ceny, což by mělo přinést prospěch ve druhé polovině roku.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost EssilorLuxottica, výrobce ikonických brýlí Ray-Ban, oznámila překvapivě vysoký třetí čtvrtletní příjem. Ve čtvrtletí končícím v září dosáhly její výnosy 6,9 miliardy eur , což je nejlepší čtvrtletní výsledek v historii společnosti a překonává očekávání analytiků, kteří předpovídali 6,7 miliardy eur.
Prodeje v Severní Americe vzrostly o 12,1 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku, čímž se urychlil růst oproti předchozím kvartálům. To naznačuje, že poptávka po nositelných produktech, jako jsou chytré brýle, zásadně vzrůstá.
Finanční ředitel společnosti uvedl, že vzestup cen v USA o střední jednotky procent v polovině roku přinesl pozitivní dopad, přestože CEO v dubnu zmiňoval možnost přesunu části výroby do USA jako reakci na celní tarify.
EssilorLuxottica očekává, že zvýšení cen povede k tomu, že američtí spotřebitelé za prémiové značky brýlí zaplatí vyšší ceny, což by mělo přinést prospěch ve druhé polovině roku.Chcete využít této příležitosti?