Broker Jefferies uvedl, že Pony AI Inc. (NASDAQ:PONY) dosáhl ratingu Buy s cílovou cenou $32.8. Tento závěr odráží silnou pozici společnosti v přechodu Číny na robotaxi.
Jefferies odhaduje, že Pony AI má potenciál obsadit až 30% domácího trhu s robotaxi, jak tento sektor roste z RMB52 miliard v roce 2030 na RMB1 trillion do roku 2040.
Mezi hlavní faktory patří regulační schválení, plánované snížení nákladů a inovace systémů. Společnost je v současné době jediným operátorem licencovaným pro plně autonomní robotaxi ve čtyřech městech první úrovně.
Nejnovější informace ukazují, že v Shenzhenu probíhá 24/7 provoz s cenami jízdného mezi RMB3.5-4.3 za kilometr a čekacími dobami 5-25 minut.
Chcete využít této příležitosti?
Jefferies předpovídá, že Pony AI dosáhne vyrovnání ekonomiky jednotek ve čtvrtém čtvrtletí 2025 s hrubou marží 4%. Očekává se, že s plánovanou expanzí flotily na 400-500 vozidel Gen-7 do konce roku se tento růst zrychlí.
Společnost plánuje zavést Gen-8 vozidla s projekcí nákladů RMB200k, což by mohlo vést k hrubé marži 52% do roku 2030 a dokonce 66% do roku 2035.
Jefferies ohodnotil Pony AI na $11.6 miliard, přičemž zdůraznil přechod společnosti na model s nízkými aktivy a poháněný softwarem. Platforma Pony Inside by měla do roku 2030 generovat 28% příjmů.
Broker Jefferies uvedl, že Pony AI Inc. dosáhl ratingu Buy s cílovou cenou $32.8. Tento závěr odráží silnou pozici společnosti v přechodu Číny na robotaxi.
Jefferies odhaduje, že Pony AI má potenciál obsadit až 30% domácího trhu s robotaxi, jak tento sektor roste z RMB52 miliard v roce 2030 na RMB1 trillion do roku 2040.
Mezi hlavní faktory patří regulační schválení, plánované snížení nákladů a inovace systémů. Společnost je v současné době jediným operátorem licencovaným pro plně autonomní robotaxi ve čtyřech městech první úrovně.
Nejnovější informace ukazují, že v Shenzhenu probíhá 24/7 provoz s cenami jízdného mezi RMB3.5-4.3 za kilometr a čekacími dobami 5-25 minut.Chcete využít této příležitosti?
Jefferies předpovídá, že Pony AI dosáhne vyrovnání ekonomiky jednotek ve čtvrtém čtvrtletí 2025 s hrubou marží 4%. Očekává se, že s plánovanou expanzí flotily na 400-500 vozidel Gen-7 do konce roku se tento růst zrychlí.
Společnost plánuje zavést Gen-8 vozidla s projekcí nákladů RMB200k, což by mohlo vést k hrubé marži 52% do roku 2030 a dokonce 66% do roku 2035.
Jefferies ohodnotil Pony AI na $11.6 miliard, přičemž zdůraznil přechod společnosti na model s nízkými aktivy a poháněný softwarem. Platforma Pony Inside by měla do roku 2030 generovat 28% příjmů.