Online prodejce rychlé módy Shein plánuje otevřít své první fyzické obchody ve Francii v listopadu. Společnost uzavřela dohodu s vlastníkem obchodního domu Société des Grands Magasins, což vyvolalo kritiku francouzských maloobchodníků.
První obchod se otevře v obchodním domě BHV v centru Paříže, další prodejny budou v obchodních domech Galeries Lafayette v pěti dalších městech, včetně Dijonu a Grenoblu.
Předseda SGM, Frédéric Merlin, uvedl, že tato expanze přiláká mladší klientelu a umožní kombinaci nákupů Shein oblečení s designovými doplňky. Nicméně, Galeries Lafayette vyjádřily nesouhlas s tímto krokem, který považují za porušení franšízové smlouvy, a plánují bránit této expanze.
Francouzští maloobchodníci, jako jsou Jennyfer a NafNaf, již čelí vážným konkurentům jako Zara a H&M a nyní se obávají, že příchod Shein, nabízející dlouhodobé slevy, poškodí další místní obchodníky. Yann Rivoallan, vedoucí módní maloobchodnické asociace, prohlásil, že Shein “má za cíl ještě více zaplavit trh jednorázovými produkty”.
Shein prodává oblečení za cenu 12 euro za šaty a 20 euro za džíny díky svému modelu, který umožňuje doručování přímo z továren v Číně. Tento způsob obchodu mu umožnil vytvořit minimální zásoby. Odpovědní manažeři společnosti přiznávají, že expanze do kamenných obchodů znamená významnou změnu v jejich obchodním modelu.
Otevření prvního obchodu Shein na 6. patře BHV je plánováno na začátek listopadu a následně by měly být otevřeny další prodejny v Galeries Lafayette. Vysoce postavený představitel Shein, Donald Tang, poznamenal, že značka je obzvlášť populární v provinciích, kde mají zákazníci omezené možnosti pro nákup módního oblečení.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky