TNL Mediagene (NASDAQ: TNMG), japonská digitální mediální a datová společnost, zažila skok o více než 100 % v premarketovém obchodování ve čtvrtek, 13. listopadu 2025. Tento nárůst je výsledkem oznámení o strategickém partnerství s americkou technologickou společností Coupang, zaměřeného na rozšíření ekosystému Content Commerce a Retail Media Network v Taiwanu.
Partnerství se zaměří na využití portfolia prémiového mediálního obsahu a reklamního inventáře TNL Mediagene, které zahrnuje platformy jako The News Lens, Business Insider Taiwan a další. Cílem této spolupráce je poskytovat širší produktovou expozici a hlubší komunikaci o produktech.
Důležitým aspektem této aliance je integrace technologií reklamní dceřiné společnosti Ad2iction, jejíž služby a řešení poháněná umělou inteligencí posílí efektivitu reklamních kampaní. Tato spolupráce má přinést konkrétní vylepšení v oblasti sběru a analýzy prvotních dat od spotřebitelů, čímž se zlepší cílení a přesnost reklamních řešení.
Joey Chung, spoluzakladatel a generální ředitel TNL Mediagene, k tomu uvedl: „Nemůžeme být více potěšeni partnerstvím s tak významnou společností, jakou je Coupang. Spojení našich sil v mediálním obsahu a e-commerce technologii posune naši strategii Content Commerce a Retail Media Network na další úroveň.“
Chcete využít této příležitosti?
Očekává se, že toto partnerství nejen rozvine marketingové strategie firem, ale také přispěje k efektivnímu prodeji prostřednictvím snadné interakce od reklamy k nákupu. TNL Mediagene se zaměřuje na vytváření kvalitního obsahu a interaktivních prvků, které v současném dynamicky se měnícím trhu pomáhají vybudovat silnější brandy.
Představitelé společnosti vyjádřili víru, že tato spolupráce přinese významné přidané hodnoty pro obě strany, a to nejen v oblasti příjmů, ale i v segmentaci a oslovování nových zákazníků.
TNL Mediagene , japonská digitální mediální a datová společnost, zažila skok o více než 100 % v premarketovém obchodování ve čtvrtek, 13. listopadu 2025. Tento nárůst je výsledkem oznámení o strategickém partnerství s americkou technologickou společností Coupang, zaměřeného na rozšíření ekosystému Content Commerce a Retail Media Network v Taiwanu.
Partnerství se zaměří na využití portfolia prémiového mediálního obsahu a reklamního inventáře TNL Mediagene, které zahrnuje platformy jako The News Lens, Business Insider Taiwan a další. Cílem této spolupráce je poskytovat širší produktovou expozici a hlubší komunikaci o produktech.
Důležitým aspektem této aliance je integrace technologií reklamní dceřiné společnosti Ad2iction, jejíž služby a řešení poháněná umělou inteligencí posílí efektivitu reklamních kampaní. Tato spolupráce má přinést konkrétní vylepšení v oblasti sběru a analýzy prvotních dat od spotřebitelů, čímž se zlepší cílení a přesnost reklamních řešení.
Joey Chung, spoluzakladatel a generální ředitel TNL Mediagene, k tomu uvedl: „Nemůžeme být více potěšeni partnerstvím s tak významnou společností, jakou je Coupang. Spojení našich sil v mediálním obsahu a e-commerce technologii posune naši strategii Content Commerce a Retail Media Network na další úroveň.“Chcete využít této příležitosti?
Očekává se, že toto partnerství nejen rozvine marketingové strategie firem, ale také přispěje k efektivnímu prodeji prostřednictvím snadné interakce od reklamy k nákupu. TNL Mediagene se zaměřuje na vytváření kvalitního obsahu a interaktivních prvků, které v současném dynamicky se měnícím trhu pomáhají vybudovat silnější brandy.
Představitelé společnosti vyjádřili víru, že tato spolupráce přinese významné přidané hodnoty pro obě strany, a to nejen v oblasti příjmů, ale i v segmentaci a oslovování nových zákazníků.