Na COP30 v Brazílii se přesto, že se postoj americké vlády k klimatickému agendě zhoršuje, účastnilo 60 zástupců společností z Fortune 100, což je přírůstek oproti 50 účastníkům loňského summitu v Baku. Mezi významné účastníky patřily firmy jako Microsoft , Google , General Motors a Citigroup .
Andrew Wilson, místopředseda pro politiku Mezinárodní obchodní komory, uvedl: “Neviděli jsme žádnou změnu v angažovanosti amerických firem v oblasti klimatické politiky, což se projevilo i na úrovni účasti.” Vzhledem k rostoucím nákladům na extrémní povětrnostní události vyjádřili lídři oboru obavy a zdůraznili potřebu efektivních politických reakcí.
Exekutiva PepsiCo , Jim Andrew, na konferenci poznamenal: “Je to dobré pro podnikání. Pomáhá to zajistit dodávky.” Tato slova podtrhují důležitost spolupráce s farmáři a udržitelného rozvoje, zejména pro společnosti, které se spoléhají na potravinářský průmysl.
Důležité je, že i když prezident Trump označuje klimatické změny za podvod, trh se posouvá a politici si uvědomují směr, kterým je třeba se vydat. Tato skutečnost zdůraznila význam účasti firem, které i bez formálního vládního nařízení prosazují své klimatické strategie.
V rámci konference COP30 se sešli i zástupci menších amerických společností zaměřených na nízkouhlíkové energie, což ukazuje na růst zájmu o udržitelná řešení.
Naopak v nedávné analýze bylo zdůrazněno, že stávající politiky by mohly vést k 35% snížení emisí USA do roku 2035, což by mělo být převážně řízeno soukromým sektorem.

Na COP30 v Brazílii se přesto, že se postoj americké vlády k klimatickému agendě zhoršuje, účastnilo 60 zástupců společností z Fortune 100, což je přírůstek oproti 50 účastníkům loňského summitu v Baku. Mezi významné účastníky patřily firmy jako Microsoft , Google , General Motors a Citigroup .
Andrew Wilson, místopředseda pro politiku Mezinárodní obchodní komory, uvedl: “Neviděli jsme žádnou změnu v angažovanosti amerických firem v oblasti klimatické politiky, což se projevilo i na úrovni účasti.” Vzhledem k rostoucím nákladům na extrémní povětrnostní události vyjádřili lídři oboru obavy a zdůraznili potřebu efektivních politických reakcí.
Exekutiva PepsiCo , Jim Andrew, na konferenci poznamenal: “Je to dobré pro podnikání. Pomáhá to zajistit dodávky.” Tato slova podtrhují důležitost spolupráce s farmáři a udržitelného rozvoje, zejména pro společnosti, které se spoléhají na potravinářský průmysl.
Důležité je, že i když prezident Trump označuje klimatické změny za podvod, trh se posouvá a politici si uvědomují směr, kterým je třeba se vydat. Tato skutečnost zdůraznila význam účasti firem, které i bez formálního vládního nařízení prosazují své klimatické strategie.
V rámci konference COP30 se sešli i zástupci menších amerických společností zaměřených na nízkouhlíkové energie, což ukazuje na růst zájmu o udržitelná řešení.
Naopak v nedávné analýze bylo zdůrazněno, že stávající politiky by mohly vést k 35% snížení emisí USA do roku 2035, což by mělo být převážně řízeno soukromým sektorem.